|
4 satellitter - hvilke? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
TopperH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:32 |
|
Hej...!
Grundet manglende WAF faktor skal mine 4 Dali Concept 6 skiftes ud til noget mindre - meget mindre ! Jeg har tænkt mig at beholde min dali ikon 1 center, onkyo tx sr-606 receiver samt dali concept sub. Havde tænkt mig at hænge nogle satellitter op i hjørnerne i stuen, men hvilke skal jeg vælge ? Samlet budget max 3-4000 - gerne brugt ! Håber på et par fornuftige svar mange tak :) |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
|
Nu går jeg i "skolemestermode"...... "Grundet manglende Wife Acceptence Factor faktor" - altså det er noget sludder......
Hvor meget mindre? Har du overvejet et sæt gode hovedtelefoner til dig? Klaus Redigeret af KlausDM - 25-Marts-2013 kl. 16:25 |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
http://youtu.be/cRKGi3rdUYo
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
||
TopperH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
|
hmmm.... |
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Det kunne eksempelvis være Focal Sib ![]() Sættet har desuden være anmeldt her på siden.
|
||
![]() |
||
|
Det var faktisk et rigtig godt bud Gunraf... tak
|
||
![]() |
||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
|
KEF er ikke begrænset i lydtryk som Focals sæt.
http://www.hifi-schluderbacher.de/shop/de/Lautsprecher/KEF.html Her kan du se udvalget, men jeg ville skifte alle komplet for at opnå perfekt Voicematching. Sub kan du godt "genbruge". KEF KHT 2005.3 er et supersæt med meget høj ydeevne, og jeg tror ikke du vil mangle noget i forhold til dine DALI. http://www.hifi-schluderbacher.de/shop/de/Lautsprecher/Canton.html her er tysklands største producent med alt indenfor højttalere. Meget små, indbygning, on wall, ikke særligt dybe som Chrono 501.2 Hos dem kan du smide en e-mail og få et godt tilbud inkl fragt. Har købt der flere gange.. |
||
![]() |
||
|
Hvad mener du med de ikke er begrænset i lydtryk? Og tak for at vise mig de KEF...
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Har selv haft dem og var ganske tilfreds, satellitter taget i betragtninger. Ja der gjorde de sandelig godt ![]() Desuden er de i min optik ganske nydelige.
|
||
![]() |
||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
|
Focal sættet spiller ikke særligt højt. KEF klarer en del højere lydtryk. Det hænger bla sammen med at Focal har lidt dårligere følsomhed og lavere belastning.
|
||
![]() |
||
|
Det KEF sæt med Kube2 sub til ca. 5200,- ser faktisk rigtig spændende ud.
Hvem forhandler dem i Danmark? Andre der kan anbefale KEF frem for de andre nævnte?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |