|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Jeg tror det er fordi de ikke har den liggende i nogen af butikkerne... prisen er kun på nettet, men de håber selvfølgelig at slæbe nogen ind i butikkerne som så køber mere
|
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Jeg har bestilt 2 af dem igår på nettet, og de havde dem på lageret, valgt Collect@store, men jeg gider da ikke og køre derud efter dem, hvis i siger man ikke kan, da det kun er internetpris, og ikke kan afhentes. |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Prisen i butikken jeg var i, igår var 199 på alle 3 titler. Men kan jo være man får dem til pågældende pris når det er bestilt over nettet
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Du får dem til den pris som er på siden. Collect@store er netop lavet så du kan vælge, at afhente dine vare istedet for at få dem sendt.
|
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
jeg kan bare ikke få lov at vælge collect@store på den jeg vil have, og jeg kan kun gå ud fra at det er fordi der ikke er nogen til rådighed
(Morten og Peter på dvd kan jeg nemlig godt få lov at collecte... hooray) |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Ja, jeg hentede mine, eller rettere den ene, for den anden var i restordre, men jeg kunne bare betale for dem begge, så ville de sende den anden til mig, når de havde fået den hjem igen, uden jeg skulle betale for forsendelsen. Men collect@store virker på den måde, at hvis de har varen på lageret i den lokale butik, kan den afhentes til prisen på deres hjemmeside, ellers skal man betale for at få den tilsendt. |
||
![]() |
||
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Øøøhh, hvor er det tilbud henne? Jeg kan ikke længere finde det - og hvis jeg lægger fire Bluray-film i indkøbskurven, koster de stadig 199 kr/stk. Er/var "tilbuddet" så impulsdrevet? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |