recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4 stk billige blu ray i elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket4 stk billige blu ray i elgiganten

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 10:47
Jeg tror det er fordi de ikke har den liggende i nogen af butikkerne... prisen er kun på nettet, men de håber selvfølgelig at slæbe nogen ind i butikkerne som så køber mere

Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 10:56

Oprindeligt skrevet af fumper fumper skrev:

Jeg tror det er fordi de ikke har den liggende i nogen af butikkerne... prisen er kun på nettet, men de håber selvfølgelig at slæbe nogen ind i butikkerne som så køber mere

Jeg har bestilt 2 af dem igår på nettet, og de havde dem på lageret, valgt Collect@store, men jeg gider da ikke og køre derud efter dem, hvis i siger man ikke kan, da det kun er internetpris, og ikke kan afhentes.

Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 11:01
Prisen i butikken jeg var i, igår var 199 på alle 3 titler. Men kan jo være man får dem til pågældende pris når det er bestilt over nettet
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Jeg har bestilt 2 af dem igår på nettet, og de havde dem på lageret, valgt Collect@store, men jeg gider da ikke og køre derud efter dem, hvis i siger man ikke kan, da det kun er internetpris, og ikke kan afhentes.

Du får dem til den pris som er på siden. Collect@store er netop lavet så du kan vælge, at afhente dine vare istedet for at få dem sendt.

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 11:43
jeg kan bare ikke få lov at vælge collect@store på den jeg vil have, og jeg kan kun gå ud fra at det er fordi der ikke er nogen til rådighed

(Morten og Peter på dvd kan jeg nemlig godt få lov at collecte... hooray)
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 13:56

jeg kan bare ikke få lov at vælge collect@store på den jeg vil have, og jeg kan kun gå ud fra at det er fordi der ikke er nogen til rådighed

(Morten og Peter på dvd kan jeg nemlig godt få lov at collecte... hooray)

Ja, jeg hentede mine, eller rettere den ene, for den anden var i restordre, men jeg kunne bare betale for dem begge, så ville de sende den anden til mig, når de havde fået den hjem igen, uden jeg skulle betale for forsendelsen.

Men collect@store virker på den måde, at hvis de har varen på lageret i den lokale butik, kan den afhentes til prisen på deres hjemmeside, ellers skal man betale for at få den tilsendt.

Til top
afk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Maj-2005
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2008 kl. 15:32

Øøøhh, hvor er det tilbud henne?

Jeg kan ikke længere finde det - og hvis jeg lægger fire Bluray-film i indkøbskurven, koster de stadig 199 kr/stk.

Er/var "tilbuddet" så impulsdrevet?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu