|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() Sendt: 15-Juli-2011 kl. 23:11 |
Faldt lige over dette da jeg sad og surfede på xbmc's forum. Jeg aner ikke om det virker her hjemme, men ville lige dele det med jer.
http://www.cetoncorp.com/buy.php |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Den har været i handlen i 8 md ca og den virker KUN til det amerikanske marked....Dette har undertegnede mfl gjort opmærksom på flere gange...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
micstig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2010 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
hvis du gerne vil have 4 tuner og flere på et pci-x port så kan det jo faktisk godt lader sig gøre sårgar med ci interface... prisen det så lige en helt anden side af sagen ;) http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=618631&menu=mediacenter
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Ja en skam at de er så dyre.
Jeg har en bekendt, som har købt et dvb-c/t kort + pci bridge til kabel tv og det fungerer rigtig godt. Men gad vide om ci kortet virker med boxer....
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Både You See og Boxer bruger Viaacess, men det er ikke samme type.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |