|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 09-Juli-2007 kl. 11:01 |
Hvilket et af disse lcd skærme skal jeg købe Det skal bruges til at spille xbox, dvd evt hd dvd og self alm tv, der dog bliver kryderet med selctor. Samsungen har fuldhd, game mode til xbox, Hvorimod D3000 har dvt-c tuner så jeg slipper for en extra fjernbetjening Hvilket et skal jeg gå efter? Er klar over at begge er virkelig gode tv, men hvilket af dem skal jeg gå efter. Til sonyen skal jegud og købe et cam mondul så D3000 blir vel 1-2000 kr dyrere end Samsungen.
|
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
ta ud og prøv fjernsyne i butikken eller lån evt. en med hjem, og find ud af om du synes at sonyen er det ekstra værd. ifølge diverse test har sonyen det bedste billede og føles mere lækkert, fx ved at have hurtigere kanalskift
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Jeg tror det hips om haps men set i forhold til prisen ville jeg tage samsungen.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Sony'en helt klart.. 24 fps, ingen motion judder, intet slør, dvb-c tuner, ingen genskin. Kunne blive ved, meget bedre skærm :)
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Det eneste som Sony vinder ved er DVB-c tuner alle andre data er Samsungen bedre, så meget bedre skærm tror jeg ikke på.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Johnny57 du siger HVER gang at den vinder på "data", hvor mange gange skal du have af vide at specifikationer intet siger? Samsung's skærm levere ud af kassen et ret elendigt og kunstigt billede. Den er elendig til blu-ray grundet hakkende billeder og det hele ligner et glansbillede. Prøv at læse på bl.a. hdtvtest.co.uk SPECIFIKATIONER BETYDER INTET, DET ER BILLEDET!! |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Jeg vil også anbefale Sonys D3000 serie over M8 serien. D3000 er ikke perfekt, men billedet er blot bedre. Sonys Motionflow og Theatre mode er også ganske overbevisende, når du ser film. For mit vedkommende er der hvert fald ingen tvivl, hvis valget står mellem de to, og det er sagt efter jeg har haft begge skærme stående i 2 uger. Derudover kan jeg dog anbefale, at du kraftigt overvejer Panasonics PX70 serie, når hvor du alligevel er oppe i 40 tommer. Redigeret af rasmuslarsen - 10-Juli-2007 kl. 12:13 |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Må jeg henvise hertil: http://www.flatpanels.dk/hvad.php Her kan du læse hvad specifikationerne rent faktisk betyder, og flere af grundene til, at de siger meget lidt om den praktiske realitet - selv for det som de prøver at angive. Dertil kommer, at et billede ikke kan opstilles som tal - og specifikationslisterne er fuldstændig håbløse. Hvor ser du f.eks. et til for shadow detail? Hvor ser du et tal for farvepræcisionen? Hvor ser du et tal for farveopløsningen? Hvor er tallet for den interne billedbehandling? Osv. |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Derfor ville det måske være mere relevant at læse nedenstående test, hvor begge TV faktisk har været på testbænken oppe mod hinanden: http://www.dingz.no/php/art.php?id=388400
|
|
![]() |
|
crowdpleaser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Fin test. Begge paneler er åbenbart ret gode. Har ikke selv set Samsung'en. Sony'en yder dog tilsyneladende bedre end Samsung på billedet - og så tager testen slet ikke Sony'ens DVB-C tuner i betragtning. Det er jo et af de helt store plusser ved den skærm. Jeg ved godt, hvad jeg vil vælge Ps: Jeg har lagt mærke til at kdl-40d3000 nu kan købes for godt 11.000 kr. på nettet (i Danmark) og derved er faldet over 4k på en måned!! |
|
![]() |
|
asbjoerna ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg kan varmt anbefale Sony'en! Mht. CA-modul, så kan det fås for en 500-600 hos MM-Vision i Roskilde. - Asbjørn |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |