|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 20> |
Forfatter | |
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Ja det er jo et tilbud der er svært at holde sig fra, mit problem er min nas en qnap ts-201 er meget i tvivl om om det er en løsning der kan bruges. En positiv tilbagemelding om opsætning squeeze duet og qnap ts-201, så køber jeg med det samme. knudsendk |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Ud fra dette skema burde det da kunne lade sig gøre - er det nok
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Hm...gad vide hvorfor den kun får "good" ved Qnap TS-209 når den får "very good" ved synology 207+? Så vidt jeg kan se er de lige kraftige?
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Ja, det eneste er, at der er et andet modelnummer på processoren. Måske er det det?
201'eren er ikke med, men har den ikke en bestykning, som ligner 207? Venligst Søren Redigeret af Breddam - 29-April-2008 kl. 07:28 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Men det skal lige nævnes at jeg kunne mærke tydelig forskel da jeg opgraderede min HP Thin Client fra 256Mb til 512Mb - cover blev loaded meget hurtigere på controlleren.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Så kunne jeg ikke stå imod længere, et stk Duet bestilt.
Redigeret af finnbrodersen - 29-April-2008 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
har sgu også lige bestilt én................. men er den "længe" om at loade cover når der kun er 256Mb ram - ja og min 107+ har KUN 128mb. og hvor er det lige man finder det squeezecenter-software som man skal lægge ind på ens Synology-NAS? Redigeret af Stay_Bamboocha - 29-April-2008 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
![]() |
Alle covers bliver forsøgt gemt i cachen, og jo mere RAM du har jo flere covers kan den gemme i ram uden at skulle ud på disken. Jeg har ca. 400 albums. Redigeret af kim.t - 29-April-2008 kl. 11:13 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Er der nogen der ved noget om leveringstiden fra logitech.dk? Har de den på lager, eller kan man forvente flere ugers leveringstid. Min ordre nærmer sig et døgn og den har stadig status af New order. mvh Mogens |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du kikker i den tråd jeg ref. til kan du se at de siger at lev. tiden er omkring 1 uge. Englænder har fået lev. fra et lager i Tyskland. Jeg ved så ikke lige hvorfor der stort set ingen forhandlere i Danmark der har den på lager, hvis de Logitech har dem liggende på et lager i Tyskland. |
|
![]() |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Jeg snakkede med Logitech Ecommerce support og han sagde 4-7 hverdage med mindre man betaler express-gebyr så tager det 1-3 dage. Venter lige til efter min kommende kr.himmelfarts ferietur til Manchester...kan være den er billigere derovre. :) |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal du ikke regne med. Priserne herhjemme er jo også højere i forretningerne end på internettet. Men hvis du har en adresse de kan sende til der over kan du vel spare kr. 200. Vejledende pris i UK er kun £279 |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |