|
|
Besvar ![]() |
Side <1 181920 |
Forfatter | |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Ja, det er også den sidste mulighed for mig. Jeg har dog en onkel i USA, og kunne jo bare "købe det brugt af ham" og spare ricikoen for told.
Men det virkede jo også til at man kunne købe andet med den store rabat - og jeg havde tænkt på et sæt G25 ![]() |
|
![]() |
|
Bio-Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Koden thank_you giver 10%. Er der mulighed for at spare mere?
|
|
![]() |
|
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Ja sørme om den gør... Det er da en start, men vi skulle de gerne op på de 30 - 40% igen før det bliver rigtig sjovt. Bare en smule nedern når man står og skal bruge den nu Redigeret af wanjer - 27-August-2008 kl. 17:59 |
|
![]() |
|
schmidtz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Ved godt det er en ældre discussion, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal dele min info. Jeg har lige modtaget en rabat kode fra hifi-hammeren.dk Næsten 15% på alt Squeezebox. Det er da værd at tage med. Koden er: 88f49a |
|
![]() |
|
nielsenberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hjælp! Nu har jeg padlet nettet tynd for at finde en rabat kode der er bedre end denne, men ak! 10% lader stadig til at være det bedste man kan opdrive, så jeg håber der er nogen derude der er vakse?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Den lave pris på pundet gør stadig køb i England favorabelt på mange forskellige goder - du kan eks. få en SqueezeBox Duet hos Advanced mp3 Players til omkring 2200kr inkl fragt - du kan sikkert også finde bedre priser derovre hvis du søger lidt rundt - der kan vist også relativt nemt findes rabatkuponer på nettet til ovennævnte webshop.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
De dukker tit op på dba.dk til kr. 2000,-. Bare opret en annonceagent
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nielsenberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Tak for tips. Det bedste bud jeg har kunne finde i UK er ved datakits.co.uk, hvor man kan få den for £249.48 inkl. forsendelse (kr. 2120,-), men jeg tror lige jeg vil se om der dukker en brugt op billigere. Cheers |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 181920 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |