recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40" skærm til erhvervsbrug + ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

40" skærm til erhvervsbrug + ophæng

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
egobent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér egobent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 40" skærm til erhvervsbrug + ophæng
    Sendt: 29-April-2013 kl. 11:22
Hej, 

jeg står og skal indkøbe 2 40" tv til erhvervsbrug, dvs. at de kommer til at hænge i oplyste lokaler og derfor skal de være optimale til dette. Er der nogle der kan komme med nogle gode forslag til hvilke tv, der vil være det bedste at investere i? 

Derudover skal jeg have ophæng til disse skærme, et alm. ophæng der bare skal bruges på standard væg og et der skal have en arm, så tv'et kan bevæges rundt, evt. sådan en arm man kan dreje rundt, nogle gode forslag til disse ophæng til en 40" skærm? 

håber at I kan hjælpe, så jeg kan få indkøbt noget ordentligt. 
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af egobent egobent skrev:

Hej, 

jeg står og skal indkøbe 2 40" tv til erhvervsbrug, dvs. at de kommer til at hænge i oplyste lokaler og derfor skal de være optimale til dette. Er der nogle der kan komme med nogle gode forslag til hvilke tv, der vil være det bedste at investere i? 

Derudover skal jeg have ophæng til disse skærme, et alm. ophæng der bare skal bruges på standard væg og et der skal have en arm, så tv'et kan bevæges rundt, evt. sådan en <span style="color: rgb34, 34, 34; font-family: arial, sans-serif; font-size: 13px; line-height: normal;">arm man kan dreje rundt</span><span style="line-height: 1.4;">, nogle gode forslag til disse ophæng til en 40" skærm? </span>

håber at I kan hjælpe, så jeg kan få indkøbt noget ordentligt. 


http://www.viewsoniceurope.com/uk/shop/europe/denmark/
Eller
Av-Connetion i Sønderborg
De forhandler b.la. Sharp Prof. skærme og udstyr

Obs.
Antager at skærmene er tændt hele dagen
Derfor obs. på holdbarheden / varme o.s.v.
E.L.
Til top
egobent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér egobent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 12:51
De skal egentlig bruges i vores mødelokaler, til at smide information op på, så kunderne kan se med på møder. Så de er ikke tændte hele dagen - kun når der er møder :) 

Hvis du har nogle gode forslag til skærm, tager jeg gerne imod dette :) 
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 14:06
Et hvilket som helst LCD/LED burde kunne gøre det, hvis de har en HDMI indgang eller evt. andre. Det bliver nok værre med en arm der kan holde til vægten.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af egobent egobent skrev:

De skal egentlig bruges i vores mødelokaler, til at smide information op på, så kunderne kan se med på møder. Så de er ikke tændte hele dagen - kun når der er møder :) 

Hvis du har nogle gode forslag til skærm, tager jeg gerne imod dette :) 


Jeg vil ikke anbefale nogle, men købe efter garanti og et godt billede
til det lyse rum.

Bed f.eks om 3 års forhandler garanti gerne mere
Så er dårligste faldet fra.
Køb en af de resterende.,
E.L.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 14:32
Hej .

Jeg vil foreslå dig at købe Vogels ophæng. De er gode og jeg er sikker på at de har et der kan klare skærmens vægt:


Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 29-April-2013 kl. 14:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu