|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
@zirio
men så er du vel også en af dem der ikke kan se det fede i kaleidascape? kaleidascape koster i omegnen af 2-300k (gætter, kan ikke huske det) hvorimod det her er til endda betragteligt under 20, OG, ingen kan betvivle lovligheden i det... det er WIN-WIN i min bog :-) For mig handler det slet ikke om at jeg ikke gider rejse mig, men derimod at jeg gerne vil have et flydende system, med en så god og lækker betjening som muligt... og dét er penge værd... (dog må det noteres at jeg sagtens kan se at det ikke er for alle) |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe, Synde nu at 400 Blu-ray disk er alt, alt for lidt, måske en til 1000 Blu-
ray disk ville hælpe en lille smule ![]() ![]() ![]() Men er der ikke noget med at man kan kopple flere samme ? |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
for mig virker det mest genialt hvis man f.eks. kan bruge 1000'eren som hovedstation, og så koble 400skifter til efter behov :) men det er nok et drømmescenarie....
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |