|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tillebeck ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 09-Maj-2009 kl. 00:16 |
Hej
Jeg prøver at få et overblik og få valgt et fjernsyn. Men det er ligesom gået lidt i stå. Der er for mange modeller, for meget teknik, så jeg håber på lidt hjælp herinde. Krav: - DVB-T med MPEG-4 (gerne DVB-C, men ikke et krav) - tilslutning af PC - LCD, pga. strømforbrug + pc-tilslutning - fullHD, da det er en pc standard opløsning - Godt billede - ok lyd - billig Skal bruges til: - primært alm. tv formentligt DVB-T - vil gerne slutte pc til (film+internet i stuen) Jeg har set på Philips 42PFL5604H, men syntes at den flimrede lidt i sammenligning med de andre i butikken. Der stod også en Sony 40L4000K, som så ud til at have et rigtigt fint billede. Fandt den her på nettet Samsung LE-40A536T1F. Som I nok kan se, skyder jeg lidt i blinde. Er kommet hjem igen og sidder lidt apatisk og kan ikke finde ud af at træffe et valg. Så er der nogen, der kan give et hint om en god billig skærm? Og skulle prisen kravle lidt op, så gør det ikke så meget. -- vil lige fortælle, hvorfor jeg søger en billig skræm. Det er nok skærm nr. 2 der købes lige nu. Den der havner i alrummet eller sommerhuset om nogle år. Jeg regner med at skærm nr. 1 bliver købt til den tid, når teknikken er bedre, her tænker jeg på at få en browser bygget ind i skræmen, så man kan gå på nettet med mus og tastatur direkte fra sofaen. Alle mobiler med respekt for sig selv har en browser indbygget, snart må alle tv, vel også have det. Har set at Samsung er ved at tage hul på det med deres... ja, hvad er det nu det hedder. Hjælp.... Hilsen Anders |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej anders. Af de LCD'er du og den prisklasse de ligger (efter et lille tjek på pricerunner.dk Det skal lige nævnes at w4000 serien blev sidste år rost for sit ok billedet held og lykke med det, Rod83 Redigeret af Rod83 - 09-Maj-2009 kl. 20:21 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
tillebeck ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hej Rod83
Tak for svaret. Jeg har prøvet at læse lidt om de 3 skærme. Endte lidt med at give op og blot tage ned og kigge i nærbutikken. Har faktisk mere eller mindre bestilt en LG 42LH4000. Laver lige en tråd for at få lidt feedback på den inden det er for sendt. Tak for feedback :-) Hilsen Anders |
|
![]() |
|
Logifire ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Hvad er forskellen på Sonys v og w serie?
|
|
![]() |
|
![]() |
På sonys hjemmeside kan du sammenligne modellerne. Om de forskellige tekniske beskrivelser så er svar nok ved jeg ikke. Kan ikke selv komme med en brugerfeedback
Vælg dine modeller her og klik på sammenlig: http://www.sony.dk/selector/tv-projector?navigationSource=we p hilsen Anders Redigeret af tillebeck - 19-Maj-2009 kl. 14:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |