|
40-43" til værelse - Netflix & PS4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hhdf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2016 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2016 kl. 12:11 |
Hejsa,
Jeg skal have flyttet min PS4 ind på et nyt værelse og skal bruge et nyt fjernsyn til dette. Det vil nok blive brugt til halv halv af Netflix og PS4, spiller mest skydespil / arcade. Vil være et plus hvis der er noget Chromecast i det, så jeg kan skyde TV op på det fra min mobil eller tablet. Jeg har ikke umiddelbart mulighed for selv at få TV signal ind i værelset. Har set på et fra Sony, KDL43755CBAE, fra Elgiganten. Er blot nysgerrig på hvad der ellers er. Skal helst være et 100 mhz fjernsyn. Mvh Henrik
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et samsung ue40ku6405
Det er 4k, og anbefalet at flatpanels til konsolgaming. Det jævnligt på tilbud til 4000 Det gør det udmærket. Bruger fladen er ikke verdens bedste, men den fungerer som den skal. jeg er fint tilfreds med billedet og fjernsynet i det hele taget.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |