|
42" Led TV til max 5000,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
@rnem ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2013 kl. 20:55 |
Jeg købte forrige uge et Prosonic 6003 led tv i Føtex, men dagen efter virkede det ikke, så det er retuneret.
Hva pokker skal jeg så købe ? Det skal "blot" bruges i sommerhuset og være min. 42" til max max max 5000,- kr gerne mindre
![]() Jeg kan ikke rigtig finde ud af om de tilbud Elgiganten mm har er ok.
Det skal bare køre over alm antenne, og et boxer kort til TV2
Forslag modtages med kyshånd
![]() Og forresten så skal jeg helst have det med i morgen
![]() Mvh
@rnem
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej @rnem. Hvis du skal have det i morgen er ElGiganten et godt bud, her er et link til deres tilbudsavis for denne uge: De kan måske også klare er CAM modul og TV2 kort til Boxer. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 05-Juli-2013 kl. 21:15 |
|
![]() |
|
@rnem ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2009 Status: Offline Point: 45 |
Ja jeg kan godt se at der er flere på tilbud, men hvilket skal man vælge
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/TXP50X60E/panasonic-50-plasma-tv-tx-p50x60e
Klaus Redigeret af KlausDM - 05-Juli-2013 kl. 21:50 |
|
![]() |
|
Når jeg læser i specifikationerne er det 50 HZ TV
Skal det ikke min. være 100 HZ ??
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
Det der med frekvenser er "evindeligt ligegyldigt, det der tæller, er om du får et godt billede eller ej.
Det tv jeg henviser til er ej heller fullHD, men lavere opløsning. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Detaljer, et tv er det da
![]() |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Findes der overhovedet 42" led tv? tror du må ned i 40, eller op i størrelse.
|
|
![]() |
|
Det skal være et LED TV
Jeg var så ikke lige klar over at de ikke findes i 42", men det er nu heller ikke afgørende. Det skal dog helst ikke under 40"
![]() |
|
![]() |
|
Fordi? I den prisklasse er det sjældent dem der giver mest valuta for pengene. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 11:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |