|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() Sendt: 06-Juni-2009 kl. 10:02 |
Er dette tv mon ok? 3 års garanti står der i folderen.
Link til Aldis side Redigeret af Garfield - 06-Juni-2009 kl. 10:06 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Medion er et lavpris mærke, nogle gange er det okay til prisen, andre gange er det noget hø. Men rigtig godt er det aldrig. Jeg ville bruge ca. 600,- mere og vælge et LG 42PQ6000 til ca. 5600,- Eller et Panasonic 42X10Y til samme pris. Rasmus Larsen fra flatpanels.dk har testet flere skærme i BT, b.la. dette: http://www.bt.dk/article/20090605/testforbrug/706040015/& ;page=7 http://www.bt.dk/article/20090605/testforbrug/706040015/& ; ; ; ;page=6
Redigeret af kskruger - 06-Juni-2009 kl. 10:35 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12463 |
![]() |
Det er dælme dyrt i forhold til at et Panasonic plasma ikke koster meget mere.
|
|
![]() |
|
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Skrev også mest på vegne af én i bekendtskabskredsen, som er på vej til at købe dette tv.
Jeres svar er helt i overensstemmelse med egen mening. |
|
![]() |
|
Hugoianer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Mener da ikke du kan købe panasonicFullHD i den prisklasse ? Medion har ikke altid villet aflevere test TV når diverse magasiner har lavet test, men mener da at de lover fuld returret så som udgangspunkt så koster det jo kun transporten at få et hjem til test og deres 3 års garanti skal man altså ikke kimse af, syntes der er mange tråde her med mærkeTV som har stillet skoene efter 2 år, men ville lige høre til hvad garantien dækker af pixelfejl. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvad skal man også med full HD på et 42 tommer , og med den billedekvalitet som et lcd til 5000 kan levere. Nej tak. Det panel er med garanti også et ældre panel så billedekvalilet er jo skudt to år tilbage.
køb en x10 og så bliver man tilfreds. |
|
![]() |
|
Hugoianer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Nu er det vel begrænset hvor gammelt panelet er når det er FullHD, så mange år har man jo heller ikke kunnet købe dem. Behovet afhænger jo af afstand og billed kvalitet så er afstanden beskeden og man vil se meget blueray eller andet HD materiale så er der da absolut en kvalitets forskel men til alm DVD og tv signal er det jo ligegyldigt.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Men når billedet er dårligt er det lige fedt med full HD. Jeg havde helt sikkert ikke købt en, når man kan få et rigtig godt billede med med en x10 eller en LG 42PQ6000. Men det er jo op til køber.
Igen jeg havde holdt mig væk, der findes jo langt bedre alternativer til lidt mere hvis det skal være lcd. |
|
![]() |
|
![]() |
Xcardman, hvor fra har du at billedet er dårligt ???
Er personligt selv helt vild med LG's fjernsyn, men lad da være med at kritisere et produkt med mindre du ved selvsyn har set at billedet er dårligt, sådan som du skriver lyder det jo som det rene gætværk. Lidt mere info her http://www.medion.com/ms/aldi/md30312/dk/ Redigeret af Hugoianer - 10-Juni-2009 kl. 14:47 |
|
![]() |
|
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Klassisk Xcardman ... Lad være med at ta' dig af ham. Medmindre det drejer sig om Panasonic, så er der ikke andet en øfferi og tomme bedrevidende kommentarer. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan jo også være ligeglad, og ja det er typisk af mig. Hvis nogen gider og bruge 5000 kr på et dårligt tv.
Er dette tv mon ok? spøger trådstarter nej det mener jeg ikke. Men de har jo 30 dage returret. der ud over har jeg et pioneer. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Har heller ikke set det, men har tidligere returneret elendigt plasma tv fra ALDI.Og tendensen har klart været,at man skal op i nogle helt andre prisskilte før man finder et anstændigt LCD TV,( - i nævnte størrelse). Og jeg nægter simpelthen at tro på at ALDI pludselig kan mobilisere et sandt røverkøb. Til ca prisen vil jeg også væde min højre arm på at der findes bedre alternativer, - om ikke andet så brugt . Hvor billigt skal et dårligt TV være , for at være et godt køb ? ? ! Men OK Aldi har beundringsværdig returret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |