|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Det er utroligt, så mange der i dette forum har svar på alt. Eller rettere svarer på alt.
|
||
![]() |
||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Perfekt? Så det er altså ligeså godt som langt dyere tv? Eller skal perfekt forståes, at det ser akkurat så perfekt ud som 4000kr tillader?. |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Nu går noget af argumentationen på,at 42" LCD skærme til nævnte pris, - som udgangspunkt er meget tvivlsomme. MHT Pana80 er den jo faktisk bedre end samtlige LCD TV på markedet (billedkvalitet) - uanset pris. Og netop derfor var det måske en ide at vurdere Medion op mod andre skærme i prisklassen. Medion er og bliver low budget, med alt hvad det indebærer. Nogle produkter er værre end andre. |
||
![]() |
||
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
|
Jeg ved godt at det er et par tusind dyrere, men jeg har netop købt dette i min lokale Expert. Har dog ikke fået det hjem endnu. |
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Du kunne også overveje en 2009 version til samme pris: http://www.dustinhome.dk/pd_5010267371.aspx?csref=Prisjamfor else_Pricerunner_1540 |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Kommentarerne i denne tråd har formentlig skræmt ham væk, hvis du ellers har refereret dem :-) Man skal om ikke andet være opmærksom på, at det Medion-tv slet ikke har digital tuner. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Er det noget du ved, eller gætter du? |
||
![]() |
||
Hugoianer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Med tanke på at et fjernsyn i dag til 4000 kr er bedre i billedet en modeller der sidste år blev annonceret til det 3 dobbelte mener jeg faktisk ikke at ordet "lowend" skal vægtes så negativt som flere her prøver at få det til at være, for i omegnen af 1 år siden var samtlige test efter fulgt af tekster som at ingen dog imponerede vildt og at der var langt før man var der. Selvfølgelig kører en ferrari bedre end en Seat eller lign, med perfekt mener jeg at billedet faktisk fremstår fejlfrit og at det funker hvilket jo ikke kunne siges for nogle år siden hvor farver mm var totalt off selv hvis du havde brugt 50.000 kr Alt er jo relativt uanset hvad du køber kunne du have fået noget der var bedre hvis du havde lagt lidt flere kr, og uanst hvor mange kr du ligger vil du efter 1 år kunne have fået noget bedre til under det halve, så dem der hele tiden vil have/kunne skilte med det ultimativt bedste skal jo skifte hver 6 mdr.
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Jeg har ikke skilt et apparat ad og kigget efter en digital tuner, hvis det er det du mener :-) Jeg har nærlæst specifikationer og manual for den specifikke model på Medions tyske hjemmeside og der nævnes intet om digital tuner. I manualen står således: "Ihr LCD-TV verfügt über zwei analoge Tuner".
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |