|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() Sendt: 08-April-2005 kl. 18:24 |
En ven af mig spørger: "Jeg er begyndt at gå i tanker om at hænge fladskærmen op på endevæggen, på en slags ”arm”, der kan løfte skærmen ud fra væggen. Kender du til sådanne løsninger, der kan løfte en fladskærm på 42 tommer?" Er der nogen der har set sådan en løsning til en stor tung 42" skærm ? Er der nogen der selv har eksperimenteret og lykkedes ? |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej BeeVee Bortset fra at de koster det samme som en mindre harddisk-optager, så kan det fås. Se f.eks. Universal Plasma vægbeslag her: auroragroup.dk /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Thx Lige hvad jeg havde brug for. |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
posttest ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Omnimount Plasma UCL: http://www.omnimount.com/product.asp?p=128
Finns på Amazon.com ($370): ---Dennis Redigeret af posttest |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |