recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 42" til max 3000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket42" til max 3000 kr.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af RuzzFrog RuzzFrog skrev:

Oprindeligt skrevet af Tubbe Tubbe skrev:

Her er en til 3500 kr, står kun Mpeg4, så er ikke sikker på om det er dvb-c, du er lidt sent ude, der var en lg i føtex i sidste uge til 2995, ved dog ikke om den var med dvb-c.

Ja det er nok det bedste bud, at holde øje med bilka/føtex/kvickley/elgigantens tilbudsaviser de næste ugers tid.. 

Mine forældre købte dette tv for 2995,- i Føtex - og jeg må sige, at det er ikke noget særligt godt tv. Desværre var prisen vigtigere for dem, end billedekvaliteten. Det skal dog siges, at de er tilfreds med det. Men Jeg er sikker på, at et Panasonic 42X20 til omkring 3500,- nok er et bedre valg.
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 19:39
@Kskruger, ja det ville jeg også vælge hvis det skulle være 42". Det er nu egentligt ret utroligt at man kan få så meget tv for 3500,-Smile

Strange, ellers skulle du måske overveje brugt, har dog ikke tjekket om vi har noget interessant her på forumet.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 20:22
Tak til jer alle... Jeg er ved at overveje at sælge mit 37" samsung i soveværelset men gider ikke gå igang med det inden jeg har fundet et andet... det jeg har i soveværelset er ca. 2,5 år gammelt så det nye må alt andet lige være bedre og jeg er egentlig tilfreds.... Har G20 som primært tv og ved godt X20 er godt... men også lidt dyrere :)
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2011 kl. 13:09
Hvis du finder en skærm der koster under 3k, men har et ringe billede, hvorimod en skærm til 3,5k har et ret godt billede, så er det da nogle dumme penge at spare?

Man kan ihvertfald sige at du får væsentlig mere for de 500kr ekstra "målt" i kr/ydelse(billedkvalitet) end du gjorde for de første 3k
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu