|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() Sendt: 07-November-2010 kl. 10:13 |
|
Hej
Mine forældre er på udkig efter et nyt TV til stuen. Der er følgende krav til TV'et: - minimum 40", helst 46" - Fuld HD - Wifi / DLNA - Max. pris 10.000 DKK De har i første omgang kig på et Sony, men vil gerne have input om hvad bedste køb ville være. TV'et benyttet sammen med en YouSee box og pt. en Panasonic DVD_HDD afspiller. Input ønskes..... Tak |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Betyder design noget, eller er det ren billedekvalitet der tæller?
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej Petergemma.
Til den pris og de krav er en Panasonic TX-P46G20E svær at komme udenom. Prisen på denne og i kombination med hvad tv'et kan præsterer, så ville jeg umiddelbart mene at det er det bedste køb, når vi sammenholder billedkvalitet, funktionalitet etc. Men jeg skal også være ærlig at sige at der har været visse problemer med denne model (som jeg dog ikke har oplevet), som du kan finde ved kigge lidt i trådene. Men hey prisen er kun 7700 kr. inkl. fragt fra Elgiganten ![]() ![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
|
|
||
TV: Pioneer 428XD
DVB-S: Force 536S-CV Receiver: Onkyo 705 Højtalere: 2xB&W XT 2, 2xB&W M-1, B&W XTC og B&W ASW608 HDD/DVD optager: Pioneer LX60D |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Som Rod83 anbefaler, er et 46G20 et godt bud, men tv'et er ikke ligefrem nogle skønhed. Så det skal nok ses live, inden man beslutter sig. Hvis man går op i 50" så har LG et ret flot tv til 7.500,- hvor billedekvaliteten også er rigtig god. http://www.justbuyit.dk/shop/lg-50pk760n-full-6460p.html Hvis det ikke skal være plasma, så er LG's nye LED tv faktisk rigtige gode. Men de koster noget mere end deres plasma serie. http://www.justbuyit.dk/shop/47-tommer-340c1.html Redigeret af kskruger - 07-November-2010 kl. 11:13 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |