|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hhp5711 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 14:47 |
|
Var lige inde og checke prisen på 427XD på hifipriser.dk, og faldt her over at Befro faktisk har 427Xd på lager... og til en pris på kun lige godt 500.- over FK prisen..... http://www.befro.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid= PDP-427XD .. tror nu jeg holder mig til fælleskøbet, men det kunne jo være andre var mere utålmodige....? |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Nogen som har forhørt sig m.h.t om det holder stik? lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Nu er den ikke længere på lager.
|
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Hehe Det går hurtigt |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
De har nok haft en enkelt......HVIS de da ovehovedet har haft nogle
![]() |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Og imorgen er der sikkert en anden forhandler som har en enkelt eller måske 2 Pioneer på lager til en pris omkring de 19k, og i overmorgen endnu en osv osv. Jeg ved ikke helt hvad formålet er med sådanne tråde, er det for at skræmme folk væk fra FK, så man selv kommer længere frem i køen Mine spørgsmål er faktisk helt reelle, for jeg kan virkelig ikke se hvad de her tråde gør af gavn. Faktum er at diverse FK herpå siden presser andre forhandlere ned i et prisleje som de med garanti er trætte af. Uden FK ikke de her priser som vi PT. ser, så alm. forbrugere skylder faktisk at sende en venlig tanke til Recorder.dk, TC, God Pris, Xave og hvad de andre FK forhandlere ellers hedder |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() |
|
det er da helt fint med sådanne oplysninger. Det kan jo være at man ikke har lyst til at vente i mange uger på et tv
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej! Ja,hvad var gentlig meningen med denne tråd...hhp5711?? Et forsøg på at lave lidt "rav" iden måske? Du troede vel ikke selv på at der var en forhandler som havde "varen" til denne pris?
|
||
|
||
![]() |
||
hhp5711 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Meningen var såmænd blot at gøre opmærksom på, at der rent faktisk var nogle der havde skærmen hjemme... Indrømmet, jeg havde ikke ringet til Befro for at høre hvor mange de lå inde med, men gik blot udfra man kunne stole på hvad man så på deres hjemmeside...... Jeg er meget ked af hvis jeg har trådt på nogen. Jeg lagde jo helt bevidst min tråd uden for den normale "Pioneer fælleskøbs tråd" og skrev også tydeligt, at jeg selv agtede at blive i fælleskøbet selvom det da ER fristende, at kunne få sin skærm nu, istedet for måske at skulle vente i 2 mdr... Men lad mig lige slå fast: 1. Jeg havde ingen intentioner om at presse FK prisen. (den opmærksomme læser havde måske også bemærket, at Befro's pris er højere end FK prisen)... Jeg syntes det er en SÆRDELES god pris vi får på 427XD! 2. Jeg vil allerhelst have MIN skærm fra TC, da de har enestående garantibetingelser, og det jo også giver muligheden for at få Otto ud og ISF kalibrere sin skærm. 3. Jeg er meget taknemmelig for at vi har fået muligheden for FK gennem recordere.dk, og er også 100% overbevist om, at prisen på 427XD ikke havde været i nærheden af det niveau vi ser, hvis ikke det havde været for fælleskøbet. ENESTE ULEMPE jeg kan se ved FK, er den pokkers lange ventetid. Som sagt - jeg venter gerne for at få den gode garanti og support fra TC, men hvis andre ikke er ligeså tålmodige, ELLER hvis nogen ikke havde fået samlet sig sammen til at tilmelde sig FK, var her muligheden for at få skærmen til tilnærmelsesvis samme pris UDEN at skulle vente i mange uger.... |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Jeg synes tråden er OK.sFK er jo slut.Men der ikke er noget nyt eller overraskende i udviklingsforløbet. Vi har jo allerede set andre parrallelimportører,der næsten matcher FK prisen.Det oplever vi hver gang ? ! Det er også forudsigeligt,at andre leverandører kun kan levere meget få stk,af et FK produkt. Allermest forudsigeligt er det dog,at når nu folk efter flere måneders tilløb - endelig har besluttet sig . . . ja,så skulle skærmen faktisk helst have været leveret igår ! |
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
Forstår ikke hvorfor i flipper sådan ud. Det er da fint at oplyse folk om at der er et alternativ til det nu lukkede FK. der oven i købet næsten matcher FK prisen og er på lager. Kan jeg ikke se det forkerte i. Der er da i hvert fald ingen grund til at svine ham eller skælde ud! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej! Der er ikke nogen som har SVINET nogen til-eller "flipper"-måske lige på nær dig selv... "THE RIEPER"!!! Jeg tillod mig at UNDRE mig,og stillede et par simple spørgsmål. Så tag det helt roligt Robin Hood-at han føler sig forfulgt,og mener at han er nød til at komme med en længere udredning,ja-det er hans helt egen sag. lrev Redigeret af lrev - 03-Oktober-2006 kl. 07:44 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |