recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 427XD til 19.500 kan afhentes dd.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket427XD til 19.500 kan afhentes dd.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hhp5711 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: 427XD til 19.500 kan afhentes dd.
    Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 14:47

Var lige inde og checke prisen på 427XD på hifipriser.dk, og faldt her over at Befro faktisk har 427Xd på lager... og til en pris på kun lige godt 500.- over FK prisen.....

http://www.befro.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid= PDP-427XD 

.. tror nu jeg holder mig til fælleskøbet, men det kunne jo være andre var mere utålmodige....?

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 15:19

Hej!

Nogen som har forhørt sig m.h.t om det holder stik?

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 15:59
Nu er den ikke længere på lager.
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 16:04

Hehe

Det går hurtigt

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 16:30
De har nok haft en enkelt......HVIS de da ovehovedet har haft nogle
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 16:35

Og imorgen er der sikkert en anden forhandler som har en enkelt eller måske 2 Pioneer på lager til en pris omkring de 19k, og i overmorgen endnu en osv osv.

Jeg ved ikke helt hvad formålet er med sådanne tråde, er det for at skræmme folk væk fra FK, så man selv kommer længere frem i køen ?, eller er der et lille bitte håb om at Otto sænker prisen yderligere? Eller bare for at få FK priserne til at fremstille som dårlige tilbud?

Mine spørgsmål er faktisk helt reelle, for jeg kan virkelig ikke se hvad de her tråde gør af gavn. Faktum er at diverse FK herpå siden presser andre forhandlere ned i et prisleje som de med garanti er trætte af. Uden FK ikke de her priser som vi PT. ser, så alm. forbrugere skylder faktisk at sende en venlig tanke til Recorder.dk, TC, God Pris, Xave og hvad de andre FK forhandlere ellers hedder

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 17:18

det er da helt fint med sådanne oplysninger.

Det kan jo være at man ikke har lyst til at vente i mange uger på et tv

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 17:20

Hej!

Ja,hvad var gentlig meningen med denne tråd...hhp5711??

Et forsøg på at lave lidt "rav" iden måske?

Du troede vel ikke selv på at der var en forhandler som havde "varen" til denne pris?

Til top
hhp5711 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Hej!

Du troede vel ikke selv på at der var en forhandler som havde "varen" til denne pris?

Meningen var såmænd blot at gøre opmærksom på, at der rent faktisk var nogle der havde skærmen hjemme... Indrømmet,  jeg havde ikke ringet til Befro for at høre hvor mange de lå inde med, men gik blot udfra man kunne stole på hvad man så på deres hjemmeside......
Og JA! Jeg er faktisk så naiv, at tro på at Befro har haft skærmen på lager (selvom det måske kun har været en enkelt )
Jeg har en kollega, der har handlet hos Befro, (pioneer 436 XDE), og han fik en (dengang) god pris på sin skærm, og var meget tilfreds med både service og levering derfra, jeg havde derfor ikke umiddelbart nogen grund til at mistænke dem for "snyd".

Jeg er meget ked af hvis jeg har trådt på nogen. Jeg lagde jo helt bevidst min tråd uden for den normale "Pioneer fælleskøbs tråd" og skrev også tydeligt, at jeg selv agtede at blive i fælleskøbet selvom det da ER fristende, at kunne få sin skærm nu, istedet for måske at skulle vente i 2 mdr...

Men lad mig lige slå fast:

1. Jeg havde ingen intentioner om at presse FK prisen. (den opmærksomme læser havde måske også bemærket, at Befro's pris er højere end FK prisen)... Jeg syntes det er en SÆRDELES god pris vi får på 427XD!

2. Jeg vil allerhelst have MIN skærm fra TC, da de har enestående garantibetingelser, og det jo også giver muligheden for at få Otto ud og ISF kalibrere sin skærm.

3. Jeg er meget taknemmelig for at vi har fået muligheden for FK gennem recordere.dk, og er også 100% overbevist om, at prisen på 427XD ikke havde været i nærheden af det niveau vi ser, hvis ikke det havde været for fælleskøbet.

ENESTE ULEMPE jeg kan se ved FK, er den pokkers lange ventetid. Som sagt - jeg venter gerne for at få den gode garanti og support fra TC, men hvis andre ikke er ligeså tålmodige, ELLER hvis nogen ikke havde fået samlet sig sammen til at tilmelde sig FK, var her muligheden for at få skærmen til tilnærmelsesvis samme pris UDEN at skulle vente i mange uger....

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 22:42

Jeg synes tråden er OK.sFK er jo slut.Men der ikke er noget nyt eller overraskende i udviklingsforløbet.

Vi har jo allerede set andre parrallelimportører,der næsten matcher FK prisen.Det oplever vi  hver gang ? ! Det er også forudsigeligt,at andre leverandører kun kan levere meget få stk,af et FK produkt.

Allermest forudsigeligt er det dog,at når nu folk efter flere måneders tilløb - endelig har besluttet sig . . . ja,så skulle skærmen faktisk helst have været leveret igår !

Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-September-2006
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2006 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Og imorgen er der sikkert en anden forhandler som har en enkelt eller måske 2 Pioneer på lager til en pris omkring de 19k, og i overmorgen endnu en osv osv.

Jeg ved ikke helt hvad formålet er med sådanne tråde, er det for at skræmme folk væk fra FK, så man selv kommer længere frem i køen ?, eller er der et lille bitte håb om at Otto sænker prisen yderligere? Eller bare for at få FK priserne til at fremstille som dårlige tilbud?

Mine spørgsmål er faktisk helt reelle, for jeg kan virkelig ikke se hvad de her tråde gør af gavn. Faktum er at diverse FK herpå siden presser andre forhandlere ned i et prisleje som de med garanti er trætte af. Uden FK ikke de her priser som vi PT. ser, så alm. forbrugere skylder faktisk at sende en venlig tanke til Recorder.dk, TC, God Pris, Xave og hvad de andre FK forhandlere ellers hedder

Oprindeligt skrevet af Irev Irev skrev:

Hej!

Forstår ikke hvorfor i flipper sådan ud. Det er da fint at oplyse folk om at der er et alternativ til det nu lukkede FK. der oven i købet næsten matcher FK prisen og er på lager. Kan jeg ikke se det forkerte i. Der er da i hvert fald ingen grund til at svine ham eller skælde ud!

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 07:37

Hej!

Der er ikke nogen som har SVINET nogen til-eller "flipper"-måske lige på nær dig selv... "THE RIEPER"!!!

Jeg tillod mig at UNDRE mig,og stillede et par simple spørgsmål.

Så tag det helt roligt Robin Hood-at han føler sig forfulgt,og mener at han er nød til at komme med en længere udredning,ja-det er hans helt egen sag.

lrev

Redigeret af lrev - 03-Oktober-2006 kl. 07:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu