|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
Der skal da være Must carry kanalerne i signalet fra YouSee, og det skal virke uden kort. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
||
Kan man få et antennekabel til over 400kr. Folk vil bare snydes! |
|||
Get HIFI or die trying c",
|
|||
![]() |
|||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
||
Must-carry signalerne _skal_ du kunne se uden CAM og kort. Det kræver dog at du sætter TV'et korrekt op. Læs evt. mere her: http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=15547
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
||
Hej Nyt (bedre) antennekabel afprøvet (gennem HD box og direkte til TV), Stadig en skuffende oplevelse. Købte en DVB-T antenne i Computercity. Kan tage DR1, DR2 og TV2, i noget bedre kvalitet end med analog (Yousee kabeltv), men ikke wow-kvalitet. Købte denne: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2399879 angående: Hvordan / hvor sættes det op? JH |
|||
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|||
![]() |
|||
***7*** ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Da jeg skulle installere DVB-C kanaler på X10y havde jeg samme problem. Det løste sig så vidt jeg husker ved at jeg slå over på DBV-C kanalerne (hvor den så viste intet signal) hvorefter jeg slukkede TVét. Da jeg så tænder igen kunne jeg vælge auto installering for TV kanalerne på DVB-C og så var de der. Jeg kunne ikke få installeret de kanaler hvis jeg slukkede på andet signal og tændte igen for derefter at vælge autosøg. |
|||
![]() |
|||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
||
Du kan sagtens se must-carry kanalerne uden kort. Har selv sat både G10 og V10 op. Men det er ganske rigtigt en kringlet måde som Panasonic har lavet det på.
Når man tænder sit nye TV første gang (og vælger Danmark) er DVB-C menuen ikke tilgængelig. Derfor skal man først over på DVB-T og søge. Her finder man intet, men herefter kan man så vælge at søge på DVB-C, hvorefter TV'et skal genstarte(?!). Ren windows.. Når det så er genstartet kan man søge på DVB-C. Ved fuld søgning finder man alle kanaler, også dem som kræver kort og ekstra abonnement. Det mest underlige er at jeg finder yousee infokanal HD. Den er det ikke lykkedes mig at finde på min HD-boks. Jeg forstår ikke at trådstarter er skuffet over kvaliteten. Jeg synes den har været fremragende både på G10 og mit eget V10. Redigeret af OleA - 25-Juni-2009 kl. 21:37 |
|||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|||
![]() |
|||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
||
DVB-C gør hele forskellen ... ihvertfald på mit nye samsung Plasma. Jeg har fejlfrit billede med Cam modul og kort i. Selectorens billede på SD kanaler er ikke nær så godt. Jeg ved dog ikke om det også er tilfældet med panasonic men prøv. Redigeret af clear - 25-Juni-2009 kl. 21:48 |
|||
![]() |
|||
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
||
øhh, jeg kan vel ikke se DVB-C uden et "modul" eller et kort sat i Tv'et? JH |
|||
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|||
![]() |
|||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
||
Sæt kort og modul i så har du alle dine kanaler i digital kvalitet + nogle ekstra gratis HD kanaler og et par ekstra SD kanaler. Pris for viaccess modul: 499 kr. i elgiganten. af mærket Strong... og det virker. + yousee programkort: 199 pr. halve år i abb... Det er samme kort som i Yousee selectoren. Husk at billedet først er fejlfrit når solen er ved at gå ned, eller blot ikke står lige ind på skærmen. Så er sort farve nemlig endelig sort. Redigeret af clear - 25-Juni-2009 kl. 22:24 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |