|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Nej, vi har ikke samme tv. ServiceMenuerne ser dog ret ens ud, så jeg tænkte at Menuen måske var den samme - men åbenbart ikke...
![]() |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Jeg har en 885 sammen med LG37LB1R og et medicenter der kører mediaportal og det funker fint.
Har brugt den sammen med MCE og det funker også. |
||
![]() |
||
![]() |
|
885 og 895 kan det samme. Forskellen er at 895 også kan sende via radiobølger (RF). |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og nu er det vidst tid at få tråden tilbage til emnet "42LB1R (servicemenu og settings)" Har du flere spørgsmål så opret en ny tråd |
||
![]() |
||
diskone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
|
Fedt du lige gad og poste dine settings :) tak! - Skal lige sammenlige med mine i aften!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ikke fået sammenlignet endnu, men når det nok i weekenden. Jeg har dog lige snakket med LG support som siger orbiting slet ikke er i 37LB1R men kun i modellerne større. Well har en sag igang med dem så jeg skal nok poste info hvis der dukker noget op :)
|
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Hvilket telefonnummer ringede du til? Redigeret af SJ - 22-Juli-2006 kl. 02:53 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fandt tlf nummer inde på nordic.lge.com under support et eller andet sted. Det var til LG Service Center i Danmark og det var ikke helt nemt at finde. Men de havde ferie lukket på tlf men svare på email. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fået sammen lignet min og din. Min Cortwz version er 2.26 og Hodson Version 3.70 ellers var det kun i Screen Control der var forskel. der stod alle mine til 0 så jeg prøve at sætte mine til det samme som dine men uden held. Min Clock stod til 0 men efter jeg pillede ved den kun man kun vælge mellem 1327 til 1385 kunne aldrig få den tilbage til 0, meget mærkligt. Jeg prøve så at sætte H Move til RF og nu spiller det sku! Ingen "orbiting" på nogle kanaler what so ever! Så nu er jeg lykkelig :) Gad dog godt at få min Clock tilbage til 0, men syntes dog ikke jeg kan se nogle forskel.
Redigeret af diskone - 23-Juli-2006 kl. 16:29 |
||
![]() |
||
jammerdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Hvordan går det med kaliberingen ChrisJJ og nogen nye indputs angående service menuen???
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |