|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
jammerdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
tak for inputet...og liiige en tilføjelse så er Dansk menu =76 i Option 4 |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Perfekt - det har jeg osse nu sat op !
|
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
jammerdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
ChrisJJ hvordan forløber Kalibreringen og kunne godt bruge en forklaring til Service menuens punkter... Feks. PWR.SAVE ...spare vi så på strømmen eller Forresten ChrisJJ har du stadig Brummelyden eller har du fået fjernet den???
|
|
![]() |
|
![]() |
har forresten lige læst på et Svensk forum at hvis man har en skærm hvor den mere eller mindre generelle "høje" brummelyd er til stede. Så kan en udskiftning af en modstand fjerne denne. Vedkommende havde en tekniker ude der netop gjorde dette. Venter svar fra LG angående emnet ....det kan jo være en and
Redigeret af jammerdk - 18-August-2006 kl. 13:39 |
|
![]() |
|
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Hej jammerdk ![]() Mit 37LB1 har den forholdsvis irriterende "brummelyd" efter jeg har brugt tekst-TV, men jeg kan fjerne den igen ved at køre farverne over på "Dynamic" igen! Men jeg er da meget interesseret i at få af vide om fejlen kan rettes v.h. Ronster |
|
![]() |
|
![]() |
Ja underligt men er nu heller ikke sikker på om det faktisk er alle LG's medarbejdere der kender til løsningen. Jeg kotanktede LG Danmark for at høre om de kendte til løsningen men det var ikke tilfældet men hos gutten her fra minhembio.se har det hjulpet så da er da håb Sakset fra sitet : Har strålande besked till alla
Redigeret af jammerdk - 18-August-2006 kl. 21:06 |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Jeg kan sige med sikkerhed - fjernsynet skal ikke brumme / pive, uanset hvad kontrasten står til. Min skærm siger ingenting overhovedet, uanset hvad kontrasten står til !
Tag hvad de siger på minhembio.se for gode vare - det er noget som skal udskiftes i TV'et, hvis det er tilfældet ! |
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
|
![]() |
Nope har squ ikke haft tid endnu. Er selvfølgelig startet igen med jobbet og fuld skrue på her. Men jeg fik da som sagt sat option 4 op til Dansk - JammerDK hvordan fandt du ud af det ? Sad du bare og prøvede, eller fandt du tippet på nettet ?
|
|
Regards,
|
![]() |
|
![]() |
Ok - havde godt set det der EU-North, men ikke at man efterflg. kunne vælge Dansk. Skal nok vende tilbage..... når jeg får tid :-)
|
|
Regards,
|
![]() |
|
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Hej jammerdk Jeg er også meget interesseret i at få min "brummelyd" væk fra min 37LB1R og vil høre om du ikke vil skrive linket fra den svenske hjemmeside www.minhembio.com? Anderspier: Har du heller ikke lyden efter du har været inde på tekst- TV??? Ser frem til at høre fra Jer ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tror den der Hotel menu, er noget med at man kan opsætte/indstille TV'et til brug på hoteller. Således hotelgæsterne ikke går ind og piller for meget i TV'et. I bund og grund, en måde at sætte restriktioner op, for hvad/hvor man kan pille.
|
|
Regards,
|
![]() |
|
![]() |
Her er linket http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=117347 fyren har skrevet løsning på side 9 hvis det svenske ikke er det bedste
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |