|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Så er jeg også hoppet på 42"'eren. Fik tv'et hjem i går og har ikke fortrudt et øjeblik endnu. Det er et stort tv, men det er også fedt. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Det ser godt ud !! Forresten fed lejlighed på http://vivaldi.dk/ Redigeret af lahan - 08-Marts-2007 kl. 16:08 |
||
![]() |
||
Brian F ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hvor har du købt det og hvad gav du for det ? Det ser godt ud. Hilsen Brian Redigeret af Brian F - 08-Marts-2007 kl. 16:40 |
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
Ser rigtig flot ud og lejligheden med løven |
||
![]() |
||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
er klar til at bestille - men Midtdata - de siger det er paralelimport -- skal man være nervøs for det???? - udover dansk brugsanvisning mangler??? og hvordan er nu med postforsendelse hvis man ikke er hjemme kan man så få det sat til afhentning på posthuset? |
||
![]() |
||
tc66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
Jeg har også købt hos Midtdata. Jeg fik at vide at der er danske menuer, og brugsanvisningen, den har jeg allerede downloadet fra Philips.dk, i tilfælde af at den kun er på engelsk eller nordisk sprog. Jeg syntes det er meget rart at vide hvad apparattet kan. Dette er mit første store LCD køb. Dog har jeg købt nogle 19" samsung til både køkken og soveværelse. Jeg regner med at modtage mit i midten af næste uge.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja man kan jo barre downloade manual - og jeg har haft 37 tommer så kender lidt til tingene og paralel import?? er der en dårlig ting ved det? huha hvor min gamle 28 tommer crt er lille og grim |
||
![]() |
||
cjas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hej. Jeg ved godt at dette er en lidt gammel "tråd" men da jeg har brugt recordere.dk til mit valg, vil jeg ikke undlade at takke alle for den hjælp I har ydet uden at vide det. Jeg var varm på Philips 37PF9731D/10 men turde ikke købe det. Så med store betænkeligheder mht. størrelse har lige sat mit ny 42PF9731D/10 op i min stue, og hold kæft hvor er jeg en glad mand. Efter min mening findes ikke bedre LCD TV. Jeg har egen antenne og det er stadig en fornøjelse at sidde 1 m fra skærmen (ikke min normale se afstand) og nyde kvaliteten af DR jordbaserede digital signal sammen med 42PF9731D/10. Ingen fnidder fnadder eller efterslæb. Og ægte ambilight skal opleves hjemmet. Mine varmeste anbefaliger til 42PF9731D/10
|
||
Jesper
|
||
![]() |
||
Brian F ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hej alle Hvilke indstillinger har I på 42PF9731D/10 ? |
||
![]() |
||
dk01888 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Cjas (og andre) tillykke med jeres 42PF9731D, det lyder til at i har fået jeg en god oplevelse både lyd og billedmæssigt. Jeg kigger selv på nyt TV og ovennævnte er klart på banen. Jeg kunne godt tænke mig og høre om nogen af jer har erfaring med LAN delen, TV'et har en RJ45 indgang og er 'forberedt' for Wireless. Hvordan fungerer tilslutning, kan man streame både musik, billeder og film. Ved musik, vil man kunne se navn på kunstner og skæring m.m. pft..... Lars |
||
![]() |
||
![]() |
|
hejsa Så kom min 42 pf3731 endelig -jubi skønt at se godt tv efter 37 tommer persienne model -- super god billede rigtigt godt billede selv fra meget skæv vinkel Mit siider 15 cm fra væg - hvor lagnt sidder jeres? -tror nemlig godt jeg kan koble 1 cm af ved at flytte beslag lidt Og instillinger hvad kører i med?? super glad igen |
||
![]() |
||
AlexKBH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
En ny software opdatering er klar. Faktisk så er der kommet 2 lige efter hinanden: Main modifications JX31E_89.0 • improved picture stability • improved Connected Planet behaviour • improvement audio behaviour when using HDMI with STB-box JX31E_88.0 • improvement in picture while watching certain channels in • improvement for “Canal +” decoder in • improvement for sound interruptions when using STB-box with 1080 via HDMI
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |