|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() Sendt: 19-Juni-2006 kl. 12:35 |
Nogen der ved hvor jeg nærmest min adresse kommer til at se et 42PF9831 i aktion, bor i Horsens??? |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() |
Umiddelbart ville jeg sige MediaMarkt i Flensborg, men efter sigende skulle TapeConnection i Århus have en på vej. Send dem evt. en mail. Hilsen, |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Expert i den by hvor jeg bor har et stående, så mon ikke der er flere Expert butikker rundt om i landet der har et, kunne da forestille mig at de også har et stående i Århus
|
|
![]() |
|
Nicolai123 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg har lige set det i expert i Viby centret. Værsgo, lige indenfor døren.
|
|
![]() |
|
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
Så fik jeg set apparatet i Flensborg - det er sku flottere end jeg havde forventet. Det ser endnu bedre ud 'live' end på billederne, og materialerne er rigtigt gode. Kun fjernbetjeningen virker noget billigere end før, til gengæld vejer den ingenting nu.... Billedkvaliteten... WOW! Jeg er solgt til 42pf9831, og glemmer alt om 37pf9731... Så 37pf9631 dernede som jo er samme design som 9731, og den så nu noget trist ud i forhold til 9831, selvom det stadig er et pænt design.. |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Hvor meget kostede den i Flensburg?
|
|
![]() |
|
![]() |
mmmmm, kiggede ikke nærmere efter beløbet da jeg helt sikkert ikke handler i mediamarkt, de er for dyre.... jeg tror der stod noget med 4700 €....
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Du kan få den i internet butikker i Tyskland helt ned til 3740 euro. http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 42pf9831d |
|
![]() |
|
jstn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Er der nogen som kender et link til en prisoversigt hos Mediamarkt? jeg kan godt finde deres website, men ikke deres priser på produkter. Kunne jo være rart hvis man kunne køre til Flensborg og afhente sit 42PF9831D til en billig penge.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Du kan ikke se priser på deres produkter på deres hjemmeside desværre. Men der findes da andre muligheder for køb i Tyskland :) http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 42pf9831d |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Jeg synes nu ikke MediaMarkt plejer at være billige, så kig hellere efter net butikkerne |
|
![]() |
|
jstn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Nej men hos MediaMarkt er det jo muligt at afhente som jeg forstår det og så endda med en besparelse i forhold til DK. Er det nogen som kender butikker i Flensborg hvor det er muligt at afhente til en billigere penge end i DK men måske ikke så billigt som hos net butikkerne? Hvor er det egentligt billigst i DK ved henholdsvis afhentning/net køb? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |