Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bangert
Ny bruger
Oprettet: 25-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
|
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 15:53 |
Jeg fik et nyt TV af Fona, men problemet er der stadig med at kanalerne
forsvinder. Den fryser dog ikke mere.
Te
Jeg fandt ud af at slå 100 Hertz fra, så blinker bolden ikke i div boldsport.
Så hvis andre har problemer med at bolden blinker og laver lidt slør i
hurtige boldbevægelser så slå 100 Hertz fra
|
 |
sune
Bruger
Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 118
|
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 16:48 |
Iflg. svar jeg har fået fra Phillips kundesupport ang. de tabte kanaler "skulle der være en løsning på vej for dette problem" (fra YouSee, ikke Philips) - men lad os nu se.
Det er dog et fremskridt at man indirekte så også har erkendt problemet og ikke giver ubrugelige svar som at sende tv'et til reparation etc etc...
/Sune
|
 |
lurking
Junior bruger
Oprettet: 17-April-2006
Point: 32
|
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 19:47 |
Jeg kan så informere folket om, at jeg har fået noget insider viden..
Philips + Sony + Yousee er i fællesskab (ja de er gået sammen) om at løse dette problem.
Så mon ikke der sker noget i nærmeste fremtid ;)
|
 |
bomndk
Super bruger
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
|
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 21:52 |
lurking skrev:
Jeg kan så informere folket om, at jeg har fået noget insider viden..
Philips + Sony + Yousee er i fællesskab (ja de er gået sammen) om at løse dette problem.
Så mon ikke der sker noget i nærmeste fremtid ;)
|
Hvis din udmelding holder vand er det er selvfølgelig glædeligt nyt for de mennesker der er berørt af disse problemer. Jeg kender selv en af dem. Jeg kan bare ikke fatte at de omtalte firmaer ikke kan se at god kundepleje er at holde de berørte kunder løbende orienteret om at der faktisk bliver gjort noget for at løse deres problemer. Det ville have klædt de omtalte firmaer at have været mere åbne om denne sag.
Mvh
Bo
|
Mvh Bo
|
 |
lurking
Junior bruger
Oprettet: 17-April-2006
Point: 32
|
Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 22:13 |
Bestemt ville det have klædt dem... Personligt glæder jeg mig sq til de finder en løsning :)
Jeg har selv droppet at lave favoritter på dvb-c'en indtil der er sket ændringer ;)
|
 |
Jesper K
Ny bruger
Oprettet: 04-April-2005
Point: 12
|
Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 09:46 |
Jeg har selv købt Philips 9603H/10 og oplever samme problem som jer med at kanaler er spredt for alle vinde efter nattens opdateringer. Jeg kontaktede Philips support. De sagde at det ikke var tv'et som er skyld i problemet, men den måde Yousee opdatere deres kanaler på. Kedeligt svar, men jeg kontaktede Yousee. Yousee siger at det ikke er deres måde at opdatere på, men tv'et, som af en eller anden grund, bytter rundt på halvdelen af kanalerne. Dette er jo noget skidt, da jeg/vi nu står i mellem to leverandørers påstande. Jeg sendte Yousees mail videre til Philips og bad dem kigge på sagen igen. Jeg afventer deres svar. Vi må da være mange forbrugere, som har dette problem! Jeg vil anbefale alle jer (hvis i ikke allerede har gjort det) at kontakte Philips og forelægge dem jeres problem. Jo flere der informere Philips om problemet, jo større bliver problemets omfang for Philips. Det kan være at vi kan skærpe deres opmærksomhed.
Mvh/Jesper
|
Jesper
|
 |
MATRIX
Super bruger
Oprettet: 05-November-2008
Point: 265
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 22:00 |
Hej
Samme problem med et 42pfl9903H fw version Q591E-0.83.0.0 Har også skrevet til Philips, så må vi se hvad de siger
mvh/Torben
|
 |
MATRIX
Super bruger
|
Sendt: 06-November-2008 kl. 11:14 |
Mit svar fra Philips
Hello and thank you for your email.
The problem you are describing, are not caused by the television but in the way, the YouSee are upgrading their channels overnight. The other brands do also have this issue, but unlike Philips, they do not show the opgrade message on the display.
However, we are currently looking into this issue, as it affects many of our customers on daily basis. We are trying our best to co-operate with YouSee to find a solution this issue.
We appologise for the inconvenience it may cause and humbly request for your patient.
Thanking you in advance.
|
 |
MATRIX
Super bruger
|
Sendt: 10-November-2008 kl. 08:29 |
Hej igen
Efter at have mistet mine kanaler 4 gange i løbet af weekenden(stort set hvergang jeg tændte fjernsynet) blev jeg endnu engang rasende og ringende for anden gang til YouSee og brokkede mig.
Kvinden i den anden ende tilbød at sende en kortopdatering til mig(faktisk som det eneste da de kun suppoterede signalvejen og deres egne bokse) Jeg takkede ja og vi aftalte at jeg satte mit kort over i min gamle selector boks på DR1 hvor hun vidste det ville virke. Efter 1 time smed jeg kortet tilbage i Philipsen og indtil nu har fejlen ikke været der.
Jeg skal nok vende tilbage med en update om nogle dage.
Matrix
|
 |
zuddk
Ny bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Point: 15
|
Sendt: 10-November-2008 kl. 10:24 |
MATRIX skrev:
Hej igen
Efter at have mistet mine kanaler 4 gange i løbet af weekenden(stort set hvergang jeg tændte fjernsynet) blev jeg endnu engang rasende og ringende for anden gang til YouSee og brokkede mig.
Kvinden i den anden ende tilbød at sende en kortopdatering til mig(faktisk som det eneste da de kun suppoterede signalvejen og deres egne bokse) Jeg takkede ja og vi aftalte at jeg satte mit kort over i min gamle selector boks på DR1 hvor hun vidste det ville virke. Efter 1 time smed jeg kortet tilbage i Philipsen og indtil nu har fejlen ikke været der.
Matrix
|
Hej Matrix
Jeg har været nede i Fona og fået nyt CAM modul, efter havet modtaget det nye CAM modul, har jeg faktisk ikke oplevet at have mistet kanalerne. Fundet ud af at det bliver opdateret 2 gange daglig. Kl 23 og 05 om morgen. Samtidig kan du i denne periode risikerer at du ikke kan se noget på tv´et før den har opdateret. Jeg vender lige tilbage med hvilket slags kort der er tale om. Er oppe på 151 kanaler, og har ikke eneste gang opdateret kanalerne manuelt. Det ser ud til at endelig man kan blive glad for tv´et.
|
ZUDDK
|
 |
zuddk
Ny bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Point: 15
|
Sendt: 29-November-2008 kl. 13:46 |
zuddk skrev:
MATRIX skrev:
Hej igen
Matrix
|
Hej Matrix
Jeg har været nede i Fona og fået nyt CAM modul, efter havet modtaget det nye CAM modul, har jeg faktisk ikke oplevet at have mistet kanalerne. Fundet ud af at det bliver opdateret 2 gange daglig. Kl 23 og 05 om morgen. Samtidig kan du i denne periode risikerer at du ikke kan se noget på tv´et før den har opdateret. Jeg vender lige tilbage med hvilket slags kort der er tale om. Er oppe på 151 kanaler, og har ikke eneste gang opdateret kanalerne manuelt. Det ser ud til at endelig man kan blive glad for tv´et.
|
Som lovet sender jeg hermed et billed at det CAM-Modul der virker med mit tv. Håber det kan hjælpe andre derude som har problemer med at kanalerne forsvinder. Rigtig God Jul og Godt Nytår.

Redigeret af zuddk - 29-November-2008 kl. 13:49
|
ZUDDK
|
 |
MATRIX
Super bruger
|
Sendt: 29-November-2008 kl. 19:48 |
Hej
Efter jeg fik den online opdatering tilsendt til mit kort fra TDC, har jeg heller ingen problem haft
|
 |