recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 42PX70E tænder automatisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket42PX70E tænder automatisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarssonDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: 42PX70E tænder automatisk
    Sendt: 15-Juli-2007 kl. 09:01
Jeg købte fælleskøb kombinationen 42PX70E og DMR-EH67. De er forbundet både med Scart og HDMI så både "Viera Link" og "Q-link" fungerer.

Tidligere benyttede jeg min DVD afspiller som CD afspiller også. Men når jeg sætter en CD i den nye HD-recorder, tænder fladskærmen for kun at vise et DVD baggrundslogo.

Findes der nogle indstillinger i TV'et eller HD-recorderen der kan forhindre dette? Jeg har selv søgt, men desværre ikke fundet en løsning der virker.

Mvh Henrik

Redigeret af hoisedk - 15-Juli-2007 kl. 11:42
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2007 kl. 09:39

Hej hoisedk

Fra side 34-35 i manualen , jeg bruger ikke selv viera link , men prøv menu-indstilling og pil ned til du når viera link og slå den fra , jeg tror det skal gøres såden , men er ikke 100% sikker

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2007 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

men prøv menu-indstilling og pil ned til du når viera link og slå den fra , jeg tror det skal gøres såden , men er ikke 100% sikker

Tak for tippet, men jeg ønsker ikke at slå Viera Link fra, da det er rart at kunne styre alle funktioner med TV fjernbetjeningen.

Det er kun den automatiske "power-on" funktion jeg ikke ønsker.

Redigeret af hoisedk - 15-Juli-2007 kl. 11:41
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2007 kl. 12:03

Det er jo netop linket der får den til at gøre det, når den tændes er det jo også fordi at skærmen skal bruges, at du så kun ønsker at afspille CD er jo en anden sag.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2007 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er jo netop linket der får den til at gøre det, når den tændes er det jo også fordi at skærmen skal bruges, at du så kun ønsker at afspille CD er jo en anden sag.

Tjaa, den ved jo det er en CD der sidder i maskinen. Så skal skærmen jo ikke bruges

Men hvis det ikke kan lade sig gøre at få det som jeg vil have det, er der jo ikke noget at gøre ved det.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2007 kl. 12:13

Ifølge manualen gør den det altid hvis tvèt står i stand-by , så hvis du slukker for afbryderen på tv skulle du være på den sikre side

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2007 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ifølge manualen gør den det altid hvis tvèt står i stand-by , så hvis du slukker for afbryderen på tv skulle du være på den sikre side

Ikke lige hvad jeg havde tænkt mig, men jeg må indrømme at jeg ikke selv havde fået ideen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu