recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 45% - 50% signalstyrke og 100% signalkvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

45% - 50% signalstyrke og 100% signalkvalitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 45% - 50% signalstyrke og 100% signalkvalitet
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 06:38
45% - 50% signalstyrke og 100% signalkvalitet

Da jeg søgte kanaler på min nye LG HR550C, kunne jeg  se, at signalstyrken ikke var noget at skrive hjem om. Det gik dog ganske okay med at få den til at finde alle kanaler. Er der noget ved at sætte en forstærker på, eller skal der en YouSee-medarbejder ud at kigge på det? Kan så bedre forstå, at nogle af kanalerne pixelerede lidt, lige når jeg skiftede til dem på min Triax C HD415 CX, og at signalet en gang imellem helt forsvandt. Og billige tunere var heller ikke til noget her...
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 10:19
Har du fordeler på ?? til flere udtag.
Hvis du kun har et TV på, og for lidt signal, skal du henvende dig til antenneforeningen og klage over for lidt signal.
Ved mere end to udtag, skal der en linieforstærker på.

Lynge
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 11:15
Sørg også for at stikkene er monteret rigtigt hvis det er et antennekabel. Min erfaring er at man godt kan fordele signalet til mere end to tv uden forstærker hvis man bruger en ordentlig fordeler, det afhænger dog naturligvis også af hvor kraftigt et signal som leverandøren sender ind i huset.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Har du fordeler på ?? til flere udtag.
Hvis du kun har et TV på, og for lidt signal, skal du henvende dig til antenneforeningen og klage over for lidt signal.
Ved mere end to udtag, skal der en linieforstærker på.

Lynge

Jeg har kun ét TV koblet på - (kan så bedre forstå, at bredbåndsadapteren, som bruges for at få internet igennem kabeltv-stikket kan dæmpe signalet en del!) Nå, men så må jeg igang med Kundeservice...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu