|
45% - 50% signalstyrke og 100% signalkvalitet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 06:38 |
45% - 50% signalstyrke og 100% signalkvalitet |
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fordeler på ?? til flere udtag.
Hvis du kun har et TV på, og for lidt signal, skal du henvende dig til antenneforeningen og klage over for lidt signal.
Ved mere end to udtag, skal der en linieforstærker på.
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Sørg også for at stikkene er monteret rigtigt hvis det er et antennekabel. Min erfaring er at man godt kan fordele signalet til mere end to tv uden forstærker hvis man bruger en ordentlig fordeler, det afhænger dog naturligvis også af hvor kraftigt et signal som leverandøren sender ind i huset.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jeg har kun ét TV koblet på - (kan så bedre forstå, at bredbåndsadapteren, som bruges for at få internet igennem kabeltv-stikket kan dæmpe signalet en del!) Nå, men så må jeg igang med Kundeservice...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |