|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Det er hvis hippi 70er du tænker på der, dette er du ved PLAST med knald eller brune / orange farver jeg tænker på |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Jeg kan huske en lampe fra 70'erne, der hed "Flowerpot". Jeg havde flere af dem hængende i orange stofbetrukken ledning. Husker I den? "Flowerpot" kan i dag købes i Exakt i Herning! Jeg så den for en uge siden og gik totalt i selvsving og måtte straks hjem og høre Fed Tæppelim (Led Zeppelin). Jeg tror prisen var omkring 600,-, men jeg er langt fra sikker. |
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
Dief ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Wow, lækkert stort lærred du har fået lavet dig. Lavede også mit lærrede selv engang, og det blir også de jeg gør igen næste gang. Fed detalje med højttalerne gemt bag lærredet, og hvor er den belysning bare hyglig. Følger det her projekt med spænding. |
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
takker Dief Men jeg venter stadig på sofa og møbler, der er noget langt tid levering på sådan noget nogen gange, men er snart der. Gardiner og lidt kunst kommer i næste uge. foto kommer når alt er færdig :-) |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Har du overvejet at dreje lærredet lidt mod højre, så axis rammer midten af sofaen, så fornøjelsen bliver ligeligt fordelt på alle pladser? Eller har du allerede reserveret venstre side i sofaen som "fars" plads |
|
Ning
|
|
![]() |
|
![]() |
Yep! "fars" plads
![]() Redigeret af RigoRigo - 25-Februar-2008 kl. 08:45 |
|
streetwear |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Hej Rigrigo Det er simpelthen bare enormt fedt med det store billede. Hvordan føles det når man ser film fra sofa'en af? Jeg tænker på, at den øverste den af billedet sider jo ret højt oppe, men det er selvfølgelig heller ikke her, at det meste af handlingen foregår. |
|
![]() |
|
Eiberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Tværtimod - det mindsker risicien for stående bølger =) Fedt projekt, glæder mig til at se det færdige resultat... Redigeret af Eiberg - 23-August-2008 kl. 00:12 |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Jeg læste helt klart forkert i emnefeltet, kunne heller ikke lige forestille mig et 45 m2 skærm he he. Men flot ser det ud og det bliver spændende at følge med i projektet |
|
![]() |
|
mou2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Det ser super fedt ud.. Man bliver sku lidt misundelig |
|
![]() |
|
Marniman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Super flot. Hvilken sub har/skal du have til at drive et rum på 45m2? Og hvor har du valgt at sætte den?
|
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
![]() |
streetwear |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |