|
46" tv med plex klient |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2013 kl. 21:13 |
Jeg leder efter et TV til soveværelset.
Krav = tyndt 46" tv med nedadgående stik så det kan komme tæt på væggen kan kører Plex klient (gerne med coverflow) LED.... Fornuftig inputlag (20-40ms max) Nogle anbefalinger? Må indrømme jeg var positiv over LG´s design, men jeg har hørt deres plex integration er super simpel. Og indtil videre har jeg kun set den virker fornuftig på samsung modellerne. ES6xxx er den jeg ser på lige nu, men alternativer kunne være lækkert
Redigeret af Rasmusdc - 28-Januar-2013 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger selv Plex Media player app på mit Samsung ES8005 55" og det kører super godt...
det er med fuld cover flow og kører ganske hurtig.. den fåes også i 46"
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige købt dette samsung smart-TV til soveværelset og er ret tilfreds med plex app'en.
Fås i øvrigt i 40 og 46 tommer. Redigeret af Dorf - 16-Februar-2013 kl. 11:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |