|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Hvis du ikke vil streame film og musik eller gå på internettet, så kan du lige så godt spare lidt flere penge og tage en B6050 .... der får du den røde kant og uden al det mediegejl :) |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
Hold da op... i Fields tror jeg sgu den står til 19.999! så er det satme billigt hos Fona. Det overvejer jeg da lige engang mere :) tak 'Cyberguyen' |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||
I prisklassen er der ingen tvivl om,at plasma performer synligt bedre end LCD mht billedkvalitet. Husk i den forbindelse,at LCD er mere signalafhængig. Hvis du beslutter dig for LCD teknologien frem for den rå billedkvalitet = Sony 46X4500 . . |
|||
![]() |
|||
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
||
Hvad mener du med performance? Jeg hører altid at plasma er bedre og hælder derfor også til plasma, når jeg snart selv skal købe - men hvorfor ser plasma så altid så skidt ud, når man ser dem udstillet i f.eks. Elgiganten? Mvh. Steen |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||
Med performance mener jeg,at de bedste plasma gengiver billedet mere korrekt. Og det er ganske enkelt facitlisten,- at gengive billedet så tæt som muligt på kildematerialet. Som almen bruger har du ingen forudsætning for at kunne plukke det bedste TV ud, - når du sammenligner flere skærme i feks Giganten. Typisk vil man synes at pumpede farver,dynamisk kontrast og kunstig skarphed ser mest rigtigt og iøjenfaldende ud. Samtidigt står udstillede TV ofte i temmeligt håbløse fabriksindstillinger,som er milevidt fra det billede,som TV´et reelt kan præstere . . Plasma er ikke nødvandigvis det rigtige valg for alle. Men mit bud er,at måske 90% af fladskærmskøberne fravælger plasma pga uvidenhed,fordomme samt dårlig rådgivning Redigeret af Lennon - 03-Maj-2009 kl. 21:03 |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Det skal lige siges at jeg ikke tror at alle Fona har den til den pris. Jeg tror kun de har den model som hænger i butikken - men den er pæn nok. Det er så ikke H modellen - men stadig et rent fund til de penge - især hvis den kan pruttes ned på 14k |
|||
![]() |
|||
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
enig, det ville være rigtig billigt! men den har jo et abnormt el forbrug i forhold til sams. 6050. derudover skal jeg efterfølgende ind i hifiklubben og købe en surroundforstærker og nogle B&W højtalere, men det bliver først når der guld på kistebunden igen. dvs, jeg skal undvære lyd indtil da, medmindre jeg vælger et tilkøb af underhøjtaler til 5090 til 1699. og det vil kune være midlertidigt, og lidt at øsle pengene væk synes jeg. Jeg tror sgu jeg må kaste håndklædet i ringen, og erkende at jeg elsker hifi, men alt det med kallibrering, mørklagte stuer, slør, bleeding etc. er jeg ikke gearet til endnu. og så virker samsung som en god begynder model.. Kan man kallibrer en LED skærm. eller er det bare fifle lidt med indstillingerne?? |
|||
![]() |
|||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||
|
|||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|||
![]() |
|||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
||
Drop alt det øregas med kalib. backlight bleeding mm. det bliver man kun forvirret af, det eneste du skal bruge er dine øjne ![]() Det med at kalib. et TV har jeg sgu heller ikke hørt før, ?? hvis man justerer selv lidt med farverne og kontrast efter ens behov må det vel også være en kalibrering?? Hvorfor skal der dyre prof. dvd'er med til sådan noget? og når en LCD eller plasma står ned i Fona eller Elgiganten står de da med fabriksindstilingerne . På min Samsung 7070 kan jeg vælge om den skal stå i Butiksmode eller hjemmemode. |
|||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
det mener du ikke, for så kan jeg da grine hele dagen lang ![]() ![]() ![]() Redigeret af xcardman - 04-Maj-2009 kl. 07:34 |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Hvor får du de 1699 fra til en underhøjttaler??? ![]() De koster da kun 799 kroner - Se her ![]() Bleeding får du kun på LCD - det er ikke et plasma problem. Jeg ville bare købe Pioneer skærmen og se tv på den normalt. Hvis du så ønsker at få mere ud af din skærm, så kan du jo senere vælge at få den kalibreret og få mere for pengene på den måde ![]() Som Otto herinde skriver - en dårlig skærm kan godt kalibreres, men det er begrænset hvor meget man får ud af det samenlignet med en god skærm man kan kalibrere. Jeg tror ikke de andre tv er dårlige, de er bare ikke på højde med 5090. Redigeret af Cyberguyen - 04-Maj-2009 kl. 09:21 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
WHAT... expert gutten sagde 1699!! fjols... selvfølgelig, så har en 5090 mere potentiale, og med kun 799 for underhøjtalerne så begynder kontoen at kunne være med igen... tak for det :) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |