recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 47 eller 50", Pana eller LG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket47 eller 50", Pana eller LG

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperrasmussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: 47 eller 50", Pana eller LG
    Sendt: 07-Januar-2010 kl. 14:36
Efter at have fået en slat penge i overskud ifm. et lille fritidsprojekt, havde jeg tænkt mig at skifte det gamle 32" LG ud med noget nyt og tidssvarende.

Jeg er i LG'ens levetid flyttet til et sted med en større stue, så jeg nu sidder ca. 4 meter fra skærmen. Jeg har derfor gennemgået længere tids research, og er egentlig nået frem til et par muligheder. Jeg har derfor et par spørgsmål, som jeg håber nogle af Jer rutinerede TV-nørder kan hjælpe mig med at få besvaret Wink

1) Kan det betale sig at købe nu, eller skal man hellere vente til de nye modeller kommer på markedet (Nu har alle producenterne jo netop lanceret nyt guf på CES) ? Er der penge at spare på at vente ?

2) Er mine betragtninger herunder (Skabt udfra de reviews jeg har kunnet opstøve) rigtige, og er der nogen af Jer der har erfaringer med de nævnte modeller ?

LG 47SL9000
+ Lækkert design
+ Lavt strømforbrug

- Billedkvalitet ved hurtige bevægelser og farveskift

Panasonic TX-P50G10E
+ Pris
+ Billedkvalitet
+ Størrelse

- Strømforbrug

På forhånd tak for hjælpen, fra en der ikke er helt god til at beslutte sig pt. Wink

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu