|
47LE850N - fejl på HDMI porte |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jumpik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2020 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2020 kl. 11:15 |
Hejsa
Jeg har en LG smart tv model LG47LE850N har mistet hdmi tilslutning - ingen kontakt til enheder som er tilsluttet.
Når jeg tændte tv for at se nyheder via yousee app fra iphone via cast funktion - finder tv ikke google cast! der er heller ingen signal til xbox som også er tilsluttet via hdmi port bag på TV. Jeg har efterfølgende testet med rgb kabel fra laptop og det virker heller ikke - tv har ingen signal fra enheder! Hvad kan der gøres ? Hvem kan hjælpe ? Og kan det betale sig at bruge penge på REP eller skal man se efter nyt TV? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et 9 år gammelt tv er næppe værd at reparere på. Hvad går i stykker næste gang? Fejlsøgning: Fjern alle stik fra tv og sæt kun strøm til. Reset tv til fabriksindstillinger. Sluk og fjern strømstik. Tilslut en kilde via HDMI. Sæt strøm til kilde og tv og tænd tv. Virker det nu? Ja = vær glad Nej = kig efter et andet tv. Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |