recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4G Hjemmenetværk - HVORDAN?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4G Hjemmenetværk - HVORDAN?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

  derudover oplever jeg også i tættere bebyggelse, at internettet er meget sårbart, har 32mbit så har jeg 8 mbit, så har jeg 4 mbit med samme signal styrke.. tror vores knudepunkt bliver meget belastet..

trafik og tunge lastbiler kan også stoppe et stream af en film..


Hej Rasmusdc.

Jeg ved godt, at når det er en midlertidig løsning er det begrænset hvor meget man vil ændre.

Men hvis en forbikørende stor lastbil stopper streaming af film kunne man prøve at finde en anden placering af 4G routeren eller bruge en ekstern antenne.

Hvis man bruger en ekstern antenne kunne man måske også lade den pege mod en anden mast, du mener jo selv at den nuværende overbelastet.

Hvis det ikke er muligt, kunne man måske skifte til en anden udbyder, selv om det måske er dyrere. 

Hilsen Carsten.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:13
mit virker fint uden udendørs antenne. men har den alligevel for at være HELT sikker.
Laveste hastighed jeg har målt er 60 gbit, og lavede lige en hastigheds måling og den var 75/12. så jeg er fuldt ud tilfreds.
kan endda køre geforce now på min nvidia shield som minumum kræver 50gbit.
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicoleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 12:49
Du har ikke mulighed for at skifte til Yousee Bredbånd? Jeg havde selv et lignende problem med at jeg kun kunne få ca 18/2 via traditionel ADSL og efter skiftet til yousee og bredbånd via antenne kablet har jeg nu 50/10 og det er super stabilt.

Redigeret af Nicoleif - 09-November-2015 kl. 12:50
Til top
Newmain Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-November-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Newmain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Du har ikke mulighed for at skifte til Yousee Bredbånd?

Jeg ved faktisk ikke om jeg kan få Yousee bredbånd - men det virker til at den vej jeg bor på har haft lav prioritet for at få lagt fiber ned, da det er en industrivej.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu