|
4G Hjemmenetværk - HVORDAN? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmusdc. Jeg ved godt, at når det er en midlertidig løsning er det begrænset hvor meget man vil ændre. Men hvis en forbikørende stor lastbil stopper streaming af film kunne man prøve at finde en anden placering af 4G routeren eller bruge en ekstern antenne. Hvis man bruger en ekstern antenne kunne man måske også lade den pege mod en anden mast, du mener jo selv at den nuværende overbelastet. Hvis det ikke er muligt, kunne man måske skifte til en anden udbyder, selv om det måske er dyrere. Hilsen Carsten. |
|
henriksommer
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
mit virker fint uden udendørs antenne. men har den alligevel for at være HELT sikker.
Laveste hastighed jeg har målt er 60 gbit, og lavede lige en hastigheds måling og den var 75/12. så jeg er fuldt ud tilfreds. kan endda køre geforce now på min nvidia shield som minumum kræver 50gbit.
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
Nicoleif
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ikke mulighed for at skifte til Yousee Bredbånd? Jeg havde selv et lignende problem med at jeg kun kunne få ca 18/2 via traditionel ADSL og efter skiftet til yousee og bredbånd via antenne kablet har jeg nu 50/10 og det er super stabilt.
Redigeret af Nicoleif - 09-November-2015 kl. 12:50 |
|
Newmain
Ny bruger Oprettet: 08-November-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved faktisk ikke om jeg kan få Yousee bredbånd - men det virker til at den vej jeg bor på har haft lav prioritet for at få lagt fiber ned, da det er en industrivej.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |