|
4G Hotspot |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg læst. Hvordan svarer det på hvorfor OP (eller jeg selv) ikke lige så godt kan bruge mobilen som hot spot?
Jeg har lidt svært ved at se hvor du vil hen eller hvad det evt. er du er fornærmet over.
|
|
![]() |
|
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
Mine bedste erfaringer med sådan noget er at have en mobil sat til, så hvis jeg var dig ville jeg sætte en mobil fast i bilen, gemt under et sæde.
Sæt den til USB med et kabel, og sæt den til del internet. Sæt den på strømspare, og se om du ikke køre nok i bilen til at den hele tiden har strøm nok til at være opladet (2-3 timer hver 3 dag). En passende mobil ville sikkert koste ca 800,- fra ny og omkring 500,- brugt.
Redigeret af Male80 - 23-Februar-2018 kl. 17:10 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Man tilslutte sin PC, Mac, IPad etc. Enten til underholdning for passagerer eller som rullende kontor. Mange nyere biler har indbygget hotspot. Her kan det bla bruges til navigation, tyverisikring, Wifi, radio etc. Mulighederne er uendelige. Redigeret af Mufti - 24-Februar-2018 kl. 05:58 |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1218 |
Men du kan jo bare bruge din telefon som hotspot.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Hvilket man så skal slå til og fra hele tiden, for ikke at dræne ens batteri.
Man skal huske en ting, hvis man lave et hotspot i sin bil. "Dimsen" skal have en god antenne, og gerne være placeret rimeligt højt i bilen, for at få ordentligt signal udefra. Den sidder trods alt midt i en metalkasse, der skærmer telefonsignalerne. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |