|
4G wifi til en uge i sommerhus: Router? Selskab? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
ClausPedersen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2015 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle ville nok foreslå brætspil, men jeg forstår dig godt :)
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Jeg skal se mit Tour de France!
![]() |
|
![]() |
|
peterhp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-November-2014 Status: Offline Point: 11 |
Jeg har haft sommerhus i over 20 år. I gamle dage flyttede jeg min papiravis med, når vi tog i sommerhus i længere tid. I dag er papiravisen opsagt, og jeg læser alle mine nyheder over nettet. På samme måde fik jeg førhen flyttet min post med - det gider jeg heller ikke længere, al væsentlig post kommer alligevel på E-mail. Jeg plejede også at tage mit parabol-kort med i sommerhuset, så vi kunne se en film om aftenen. Nu er også parabol-pakken sagt op, og vi er gået over til streaming. Så ja - jeg er da afhængig af min net-forbindelse. Er det behandlingskrævende? Det mener jeg ikke - det er blot et udtryk for, at stadig flere tjenester leveres over nettet. ![]() |
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Men det kunne en ret lille TV antenne og et fjernsyn nu nok klare. Jyderup masten er blot 22-25 km mod øst. Antennen skal do nok være LTE800 beskyttet, især hvis huset er lige vest for mobilmasten og/eller tæt på denne. Jyderup sender MUX1 (DR1 mfl) på kanal 58, og det er dog 17 MHz fra TTs LTE800 frekvenser, så det bør være muligt. Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |