|
4K Beovision setup |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2014 kl. 14:27 |
Så fik jeg endeligt gjort mit setup færdigt, skiftet min gl. JBL sub til en Beoplab 2, skiftet mit Beovision 7-40 til en Avant 55" og monteret på væggen med motorbeslag.
Fedt at få fjernet alle kabler. Mangler nu blot at få mine Beolab 6000 baghøjttalere koblet sammen med det øvrige, så jeg har surround lyd igen. ![]() Redigeret af MichaelA - 10-Januar-2015 kl. 16:00 |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Det ser godt ud.
![]() Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Nice serup.
Har du trukket powerlink ledning over luften til dine bl6000? |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Nej, mangler faktisk at få trukket netop dette kabel. Bliver hvidt og kommer til at løbe lang væggen rundt ved vinduerne, så det ikke kan ses (håber jeg).
|
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Okay er du godt klar over at der er muligt at gøre dine bl6000 trådløs tilslutning til dit avant, via nogle bokse?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Lækkert :P
Rart at se andre end Peter med B&O :)
|
|
![]() |
|
michael.hojgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
MJH
|
|
![]() |
|
michael.hojgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2014 Status: Offline Point: 47 |
MJH
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Dette link virker
![]() |
|
![]() |
|
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
Ser sgu godt ud Michael
![]() |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
|
Jeps, har overvejet denne løsning, hvis cabling bliver for besværligt
![]() |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |