recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4k Boks til Yousee.. ikke deres egen boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4k Boks til Yousee.. ikke deres egen boks

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2018 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

har fundet denne.. skulle den fungere med yousee?


Den skulle understøtte 4k og HDR ifølge deres egen side


Så du vil hellere betale, hvad der svarer til 5,5 års leje af en YouSee-boks, for at se 4K i nogle uger?
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2018 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

har fundet denne.. skulle den fungere med yousee?


Den skulle understøtte 4k og HDR ifølge deres egen side


Så du vil hellere betale, hvad der svarer til 5,5 års leje af en YouSee-boks, for at se 4K i nogle uger?

ja
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 13:58

You See har på deres FB væg skrevet at det kommende VM i fodbold kun kan ses hvis det er deres 4K boks der bruges.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1707137922701426&id=111063605642207
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 16:53
Hvilket vel egentligt også er fair nok . YouSees nye boks er forøvrigt helt fantastisk - grundpakken har ganske enkelt fået et helt nyt liv . Med den - og den nye AppleTv - er jeg sgu lidt ligeglad med smarttv delen på mit 65” LG E7 . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

You See har på deres FB væg skrevet at det kommende VM i fodbold kun kan ses hvis det er deres 4K boks der bruges.
Men der står kun, at det er en forudsætning, at man har en Yousee 4K boks - ikke at det er den, der skal anvendes! Om det er Yousee, de r ikke kan udtrykke sig tydeligt ved jeg ikke, men husk at de jo også har afskåret kunder uden boks fra at bruge appen til Android TV. Så det er muligt,at de kun vil lukke op for dekryptering via kort, hvis husstanden har en Yousee 4k boks...
miri
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

You See har på deres FB væg skrevet at det kommende VM i fodbold kun kan ses hvis det er deres 4K boks der bruges.
Men der står kun, at det er en forudsætning, at man har en Yousee 4K boks - ikke at det er den, der skal anvendes! Om det er Yousee, de r ikke kan udtrykke sig tydeligt ved jeg ikke, men husk at de jo også har afskåret kunder uden boks fra at bruge appen til Android TV. Så det er muligt,at de kun vil lukke op for dekryptering via kort, hvis husstanden har en Yousee 4k boks...

Jeg tror slet ikke du får adgang til den kanal medmindre det er via boksen. Boksen og dit abonnement sætter dine rettigheder. 
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2018 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

....Jeg tror slet ikke du får adgang til den kanal medmindre det er via boksen. Boksen og dit abonnement sætter dine rettigheder.
Det er meget muligt, at du har ret. jeg bemærker bare, at jeg kun har læst Yousee citeret for, at det forudsættes, at man har en boks - ikke, at udsendelserne kun kan ses via boksen.....

Redigeret af miri - 10-April-2018 kl. 23:17
miri
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 10:20
Yousee er lidt uigennemskuelige synes jeg.

Efter vi er flyttet, så det nye sted er der aftale på grundpakken til 112,50 om måneden, hvilke jo er en dejlig pris. Vi var ellers blevet cablecutter det gamle sted vi boede.

Det “sjove” er vi har nedsat grundpakke pris, men ingen aftaler på boks. Dvs når vi så har 5 tv, ville yousee have 2 x 99 kr om måneden for at vi skulle have 5 bokse. Udover bland selv.

Snakker så med yousee igen, og det viser vi har en aftale på kort?! Hvilket vi så har bestilt i stedet for til en billig penge og koster os ikke ekstra månedligt.

Bokspris ville de slet ikke gøre noget ved, desværre. Så ingen 4k fodbold herfra til sommer.

Redigeret af JordanDK - 11-April-2018 kl. 10:22
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Yousee er lidt uigennemskuelige synes jeg.

Efter vi er flyttet, så det nye sted er der aftale på grundpakken til 112,50 om måneden, hvilke jo er en dejlig pris. Vi var ellers blevet cablecutter det gamle sted vi boede.

Det “sjove” er vi har nedsat grundpakke pris, men ingen aftaler på boks. Dvs når vi så har 5 tv, ville yousee have 2 x 99 kr om måneden for at vi skulle have 5 bokse. Udover bland selv.

Snakker så med yousee igen, og det viser vi har en aftale på kort?! Hvilket vi så har bestilt i stedet for til en billig penge og koster os ikke ekstra månedligt.

Bokspris ville de slet ikke gøre noget ved, desværre. Så ingen 4k fodbold herfra til sommer.

Hvis du bor i en forening, er det foreningen, der skal lave en aftale med YouSee om, at boksen kun koster 30 kr./md. For foreningen betyder det ikke noget særligt. Blot bliver der i en kortere periode sådan, at aftalen er bindende mellem foreningen og YouSee.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 12:09
jeg forstår ikke helt, jeg har STOFA DVB-C TV kører på alle de inbyggede tunere, og jeg har 2 4K tv i huset et KS9005 og et X85C og Viasat 4K kører perfekt i begge inbyggede tunere.

det er dog en ikke krypteret kanal på den store pakke.

Formel 1 og store fodboldkampe er meget bedre i kvalitet end på 1080 streamet, nok mere pga. bitraten end opløsningen.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

jeg forstår ikke helt, jeg har STOFA DVB-C TV kører på alle de inbyggede tunere, og jeg har 2 4K tv i huset et KS9005 og et X85C og Viasat 4K kører perfekt i begge inbyggede tunere.

det er dog en ikke krypteret kanal på den store pakke.

Formel 1 og store fodboldkampe er meget bedre i kvalitet end på 1080 streamet, nok mere pga. bitraten end opløsningen.

Hvad er det du ikke forstår?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

....Jeg tror slet ikke du får adgang til den kanal medmindre det er via boksen. Boksen og dit abonnement sætter dine rettigheder.
Det er meget muligt, at du har ret. jeg bemærker bare, at jeg kun har læst Yousee citeret for, at det forudsættes, at man har en boks - ikke, at udsendelserne kun kan ses via boksen.....

De fleste andre vil nok læse det, som at de kun kan ses via boksen LOL

Din udlægning nærmer sig bevidst fejllæsning.... Wink
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu