|
4k Boks til Yousee.. ikke deres egen boks |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg så bare en bluse med teksten "2018 fifa world cup russia", så jeg tænkte det var en ren VM-intro. Min computer kommer på overarbejde ved afspilning, så jeg har ikke nærstuderet det.
![]() |
|||
![]() |
|||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
||
Hvilken Box har du?
|
|||
![]() |
|||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
||
|
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
||
Jamen så fik jeg da svar på hvilken boks man skal have :)
|
|||
![]() |
|||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
||
|
|||
miri
|
|||
![]() |
|||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
||
Jeg tror, vi har sikkerhed for at de lukker igen. Kanalen dukker også kun op i net-id 124 (Humax 4000).
|
|||
![]() |
|||
||
De har allerede lukket igen. Bitraten steg 5 Mbit/s i går, så åbningen var nok bare i forbindelse med omlægning af testsignal.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Som det er forstået, så åbnes krypteringen kun i 4000 boksen.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |