|
4K Demo materiale til download ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2012 kl. 23:58 |
Hej, Er der nogen der har nogle links til, hvor jeg kan downloade nogle 4k klip? Musikvideoer, trailere eller TimeLapse, alt ? Jeg er ved at opsætte en stor bagprojektions skærmvæg på 5760x2160 og ville gerne prøve noget 4K på den, men jeg kan SIMPELTHEN ikke finde noget. Dem jeg har fundet på torrents enten virker ikke eller også er de i almindelig 1080p PC'en den kører fra (med to Nvidia Quadro 6000 kort) er ikke på nettet, så YouTube 4k er ikke lige en option. Anyone? |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har fundet et kort klip her:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=21652677
|
|
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej der er godt nok ikke meget af det vel? Men det virker fint.
Jeg har installeret en 4k YouTube downloader, så kan jeg hente nogle af de flotte TimeLapse i 4K, meeen de er hårdt komprimeret. |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |