|
4K HDMI switch (der virker)? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ser dyr ud
![]() |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Ja, hele den hjemmeside oser af kvalitet og dyrt udstyr, og ser ud til at henvende sig til pengestærke købere, hvilket gør det meget svært for mig at forstå, hvorfor de ikke har sørget for, der er læst ordentlig korrektur på siden, så det kan fremstå mere professionelt?
Specielt giver mange af deres undermenuer indtrykket af blot at være noget, der er google oversat. Prøv f.eks. at skimte deres side med "The Wall" igennem: Gad vide, hvor mange, der får lyst til at benytte dem i "ens ejet hjem", blot for at citere et enkelt indslag. Måske de skelner mellem dem, der bor i ejerbolig vs. dem der bor til leje, da de måske har flere penge...
Redigeret af Supergris - 27-September-2021 kl. 14:57 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
danishdrummer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2009 Status: Offline Point: 112 |
Tak, men som skrevet, så virker min Lindy til 500 kr. perfekt. Den skifter i øvrigt også aktivt og understøtter de nævnte formater.
|
|
![]() |
|
Samuix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2021 Status: Offline Point: 1 |
Jeg bruger selv den her hdmi-splitter:
Den er jeg ret godt tilfreds med. Kvaliteten fejler bestemt heller ikke noget. Helt sikkert pengene værd hvis du spørger mig
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |