recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K LG49UB850V ikke skarpt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K LG49UB850V ikke skarpt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K LG49UB850V ikke skarpt
    Sendt: 19-August-2015 kl. 10:08

Jeg er altså ikke fuldt tilfreds med mit 4K LG49UB850V 2014 købt for 5 mdr. siden – og det er specielt men hensyn til skarpheden – jeg har stadigvæk mit 6 år gode gl. fuld hd Sony 40” tv og der kan jeg hvis jeg ser en TV udsendels der er i fuld HD og alt er som det skal være – så kan jeg gå hen til det på 5- 10 cm afstand og se at det bare er knivskarpt helt ned til små skægstubbe – det kan jeg bare ikke med det nye, der er det bare uldent – burde det ikke være knivskarpt  på det også ?

Selvfølgelig når man sidder en 3-4 m væk ser det nogenlunde skarpt ud – men skarpt,skarpt er det ikke.  Er det bare sådan med det tv eller hvad ?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu