recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4k signal til ældre suround reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4k signal til ældre suround reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4k signal til ældre suround reciever
    Sendt: 04-April-2021 kl. 12:01
Hej alle,

Går med overvejelser om at opgradere billedet i kælderbioen til 4K, men er egentlig ret glad for lyden i min Sony surroundforstærker. Kan man dele signalet fra en Apple TV4K/Shield så det både kommer som 4k til billede og kan dekodes i surroundforstærker. Jeg skal ikke bruge Atmos eller andre nye lydformater, kører kun 7.1.
Sanyo Z3000, 106" Draper Cineperm, LG C7, Zappulse 2.3 se 4x200W, Sony - STR-DA5400ES i 7.1 setup, Optimo (DIY HT)m.f. Elabs Pre og Effekt, Roon, synology 218j Apple 4k/Shield
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 443
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 14:37
HDfury Avrkey kan det som du eftersøger. Nypris ligger omkring 1000 kr. Har selv haft en og det virker upåklageligt. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu