|
4k trailers |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
emmi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2013 kl. 20:31 |
Hej, er der nogen der ved hvor jeg kan hente 4k trailers/klips henne, da jeg skal bruge det til noget arbejds relateret, det eneste jeg kan finde er traileren til filmen Elysium.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Emmi.
Der var en tråd for 2-3 uger siden. Jeg ved ikke om den kan hjælpe dig videre: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-November-2013 kl. 22:00 |
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Prøv og tjek siden http://www.uhdvideos.net ud, og så hent programmet 4k video downloader, så kan du hente mange youtube videoer i 4K.. :) Dem på vimeo.com ligger desværre ikke i 4K, der skal "uploaderen" give dig tilladelse til at downloade original videoen for at du kan få den i 4K.
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
emmi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
tak for jeres links/råd, jeg har så prøvet at hente de forskellige "4k/uhd" klips fra nettet (youtube, uhd sider), men når jeg samlinger dem med et klip som jeg har fået tilsendt af Samsung, så er de slet ikke i nærheden af samsungs, de står ikke så kniv skarpt som den og man kan tydeligt se pixel(uklarheder) i de klips jeg har fået hentet.
folks fra de udlands forums nævner at samsung har 2 blueray (tror nok det er) som de levere med deres uhd skærme, men samsung DK siger at det kun er gældende for USA kunder. ![]() der er vel ikke nogen herinde som har nogle demo/klips som er i uhd og som står kniv skarpt ??
|
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
Problemet med at hente dem og se 4K fra youtube er at det er komprimeret ad h* til! Det er meget syndt, men sådan er det.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |