recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4k trailers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4k trailers

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
emmi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emmi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4k trailers
    Sendt: 20-November-2013 kl. 20:31
Hej, er der nogen der ved hvor jeg kan hente 4k trailers/klips henne, da jeg skal bruge det til noget arbejds relateret, det eneste jeg kan finde er traileren til filmen Elysium. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:59
Hej Emmi.

Der var en tråd for 2-3 uger siden. Jeg ved ikke om den kan hjælpe dig videre:

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 20-November-2013 kl. 22:00
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2005
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 22:49
Prøv og tjek siden http://www.uhdvideos.net ud, og så hent programmet 4k video downloader, så kan du hente mange youtube videoer i 4K.. :) Dem på vimeo.com ligger desværre ikke i 4K, der skal "uploaderen" give dig tilladelse til at downloade original videoen for at du kan få den i 4K.
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
emmi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emmi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:42
tak for jeres links/råd, jeg har så prøvet at hente de forskellige "4k/uhd" klips fra nettet (youtube, uhd sider), men når jeg samlinger dem med et klip som jeg har fået tilsendt af Samsung, så er de slet ikke i nærheden af samsungs, de står ikke så kniv skarpt som den og man kan tydeligt se pixel(uklarheder) i de klips jeg har fået hentet. 
folks fra de udlands forums nævner at samsung har 2 blueray (tror nok det er) som de levere med deres uhd skærme, men samsung DK siger at det kun er gældende for USA kunder.Cry

der er vel ikke nogen herinde som har nogle demo/klips som er i uhd og som står kniv skarpt ??
Til top
Kosire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2013
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kosire Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:57
Problemet med at hente dem og se 4K fra youtube er at det er komprimeret ad h* til! Det er meget syndt, men sådan er det. Unhappy
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu