|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 18:26 |
Halløj
Jeg har leget lidt med de højtalerkabler jeg har lige PT som kommer fra mit gamle anlæg. Jeg har fundet frem til jeg kan opnå en lidt bedre bas ved at gå bi-amp. Jeg skal derfor bruge 2*2m bi-wire kabel. Men jeg finder det utroligt besværligt at finde ud af om det overhovedet kan betale sig at smide penge efter et nyt (dyrt) bi-wire, eller jeg bare skal købe 2*2m mere af det gamle jeg allerede har. Nogle siger det er rent "sniksnak" når folk taler om at dyre kabler levere bedre lyd. Andre ville ALDRIG bruge kabler for under 10% af deres samlede setup, endnu andre siger bare et "fornuftigt" kabel gør det bedst. Jeg har kigget rundt og det kabel der får klart bedst omtale af de "professionelle" for tiden er Cord Carnival Silverscreen Supra bliver også tit anbefalet fx SUPRA Rondo For at gøre det hele meget nemmere anbefaler HFK deres QED Silver Anniversry XT Bi-Wire kabel "Best buy" Jeg kan godt se fornuften i at en ledning er en ledning, men har bare svært ved at forstille mig så mange internetsider, HiFi-blade og "lydkendere" kan påstå de kan høre forskel, selv i tilfælde hvor de ikke har økonomisk interesse i at kunne udpege det bedste kabel. What to do? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Prøv at gå over på hifi4all's forum. De er lidt mere "nørdede" derovre og har kilometer lange tråde med alverdens meninger om kabler
![]() Det er i det forum som hedder tilbehør/tweaks. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |