|
4's fra USA |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 11:11 |
Hej jeg har en veninde der skal til USA i november og i den forbindelse ville hun købe en iPhone 4's men hun er i tvivl om det kan betale sig at købe den derovre og om den kan bruges i dk.
Jeg mener at den sagtens kan bruges her i landet men er ikke 100 på det. Kan i ikke lige smide lidt vigtig viden om emnet? |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ingen der kan give gode råd?
|
|
![]() |
|
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Forudsat den ikke er SIM-låst er der ingen problemer. Jeg kender ikke prisniveauet i USA.
|
|
![]() |
|
Ok tak det siger jeg videre.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
Der er to, måske tre versioner. Til CDMA eller GSM netværk, så det skal være den rigtige version hun køber.
Så vidt jeg ved er det AT&T versionen der er GSM og kan bruges i Danmark. Og 4S koster 549 $ i Apple Store i USA. Redigeret af Brixen - 10-Oktober-2012 kl. 15:10 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9409 |
Hvis hun pludselig overvejerr en Iphone 5, så husk at en US model ikke virker med 4G i DK.
|
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Ved køb i Apple store samt deres deres butikker over there, skal man huske at lægge 8-9% TAX på priserne.
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |