recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4-stiks stikdåse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4-stiks stikdåse

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4-stiks stikdåse
    Sendt: 15-April-2013 kl. 20:41
Hej alle

Søger en stikdåse med plads til 4 runde stikpropper med 3 ben (alm. runde, ikke EDB), hvor ledning kan udskiftes. Derudover skal hullerne til stikpropperne være skråtstillet. Stikdåsen skal ikke kunne noget fancy't, så der skal derfor ikke være afbryder og lign., samt at det ej heller må være en sparreskinne. Det skal bare være stikdåsen. Jeg har søgt adskillige webshops, samt været i Bauhaus, ElGiganten, T. Hansen og Jem & Fix. Har endnu ikke været i Silvan og Harald Nyborg, men så vidt jeg kan se, har de dem ikke i deres webshops, så tænker at det nok heller ikke er sandsynligt, at de har dem i butikkerne.

Nogle her der selv har købt en sådan stikdåse, og ved hvor de kan erhvervs?

Mvh

Frank

Edit: Havde glemt Elgiganten.


Redigeret af fhansen - 16-April-2013 kl. 17:00
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 20:53
Jeg ved godt der er 5.

http://www.greenline.dk/Diverse-elartikler-6/Stikdaaser--Forlaenger-242/5-Stikdaase-mjord-4087
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg ved godt der er 5.

http://www.greenline.dk/Diverse-elartikler-6/Stikdaaser--Forlaenger-242/5-Stikdaase-mjord-4087


Tak for linket, men hullerne er ikke skråtstillet (45 graders vinkel) Wink

Mvh

Frank
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 20:56
Jeg er mere på jagt efter lign.: http://www.av-cables.dk/stikdaase-4-udtag/stikdse-4-udtag-u-jord-hvid-25-m.html

Blot med skråtstillet huller, som her: http://www.jemogfix.dk/Butik/El/Elmateriale/Elartikler.aspx?pid=9814567&view=1


Redigeret af fhansen - 15-April-2013 kl. 20:56
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 21:37
Hvis du finder en EDB stikdåse der passer så tager du bare et ca.6mm bor og gør hullerne runde.......
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 22:12
Ved ikke, om denne fås med 4 udtag, men har dansk jord og 45gr vinkel. Serien indeholder mange varianter, og de udgaver, jeg har haft fat i, kan skilles ad. Bauhaus fører dem hvis du vil se dem IRL...

3 meter Premium Line 6 udtag - med jord

Update... UPS, fik set, at du har været i Bauhaus, så der var sikkert ikke lige en variant, der passede.

Redigeret af huntiedk - 15-April-2013 kl. 22:15
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 22:15
Ugens Silvan katalog side 44. Ved dog ikke om ledningen kan udskiftes.
mvh Infinity
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvis du finder en EDB stikdåse der passer så tager du bare et ca.6mm bor og gør hullerne runde.......


Jeg har ikke noget imod at lave fiks faks, men ville helst være fri LOL Men jo, det kunne måske være en løsning. Eller omvendt, som jeg selv har overvejet, hvis ikke jeg finder det jeg vil have, at tage en 2-bens skråtstillet, og selv bore det tredje.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Ved ikke, om denne fås med 4 udtag, men har dansk jord og 45gr vinkel. Serien indeholder mange varianter, og de udgaver, jeg har haft fat i, kan skilles ad. Bauhaus fører dem hvis du vil se dem IRL...

3 meter Premium Line 6 udtag - med jord

Update... UPS, fik set, at du har været i Bauhaus, så der var sikkert ikke lige en variant, der passede.


Som skrevet tidligere, så skal der ikke være noget fiks faks fancy't på, som afbryder. Jeg vil kun have hullerne. Stikdåsen skal være i en taske, og skal derfor være så kort som mulig. Sjovt det er så svært at finde sådan en fætter.
Ja, var i Bauhaus, og så godt modellerneSmile
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Ugens Silvan katalog side 44. Ved dog ikke om ledningen kan udskiftes.


Har godt set disse, men ak, ikke tre huls.
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 23:56
Kan en Schuko dåse bruges ? Hvad skal der forbindes i dåsen.



Redigeret af lks - 15-April-2013 kl. 23:57
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 07:00
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvis du finder en EDB stikdåse der passer så tager du bare et ca.6mm bor og gør hullerne runde.......


Jeg har ikke noget imod at lave fiks faks, men ville helst være fri LOL Men jo, det kunne måske være en løsning. Eller omvendt, som jeg selv har overvejet, hvis ikke jeg finder det jeg vil have, at tage en 2-bens skråtstillet, og selv bore det tredje.
Alternativt - så køb 2 stk 3 stiks : http://www.pc-elektronik.dk/shop/productinfo.asp?id=13974
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu