|
4-stiks stikdåse |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det fordi du gerne vil have en kort ledning?
Så kan du bare klippe ledningen i passende længde og sætte en ny prop på. Enkelt. |
|||
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ikke ude efter en stikdåse med Schuko. Tror hvis ikke jeg kan finde en 3-bens, så bliver det en to-bens hvor jeg selv udborer tredje hul. Men forslaget ryger med i kurven af valgmuligheder |
|||
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hæ hæ. Nope, det er den anden vej |
|||
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ved godt de findes, men jeg var netop interesseret i at finde en dåse, som der ikke skal gøres noget ved (andet end at montere ledning selvfølgelig). Og jeg er interesseret i én dåse for pldsens skyld i tasken. |
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Beklager, det var lidt svært at se. Jeg vil fraråde dig at bore hul til jord benet da det kan komme til at ramme de skinner der er nede i dåsen. I stedet kan man ofte hive jord benet af, sådan er de ofte lavet.
|
|||
mvh Infinity
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24781 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg plejer bare, at save jordbenet af med en nedstryger. Det tager ikke mange sekunder.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
rasmus.cassoe
Ny bruger Oprettet: 04-December-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Had med en "fast" ledning, og så montere sådan en her helt inde ved dåsen
Så kan du sætte llige præcis den ledning du gerne vil i den anden ende.
|
|||
Springer_dk
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skal bare have en sådan:
EDIT: Så ikke den skulle være i en taske...
Redigeret af Springer_dk - 16-April-2013 kl. 11:24 |
|||
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør jeg på mit eget udstyr, men det vil jeg ikke byde at bede hverken kollegaer, venner eller kunder om |
|||
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ik, forstået. Jeg er ikke interesseret i en afbryder. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24781 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg var lige forbi Elgiganten i dag, og jeg så at de havde en del forskellige. Jeg så det kun lige på vejen, så ved ikke om der er nogen som passer.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
fhansen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hæ hæ, ja den er ellers fin |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |