|
4stk Synology Surveillance Station Licens |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2017 kl. 09:16 |
Sælges 4 stk enkelte licenser til Surveillance station
Pris 1 stk 250kr Alle 4 for 800kr |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brugte eller ubrugt? (Relevant da Synology vist har ændret politik ang. hvor mange gange de må "reinstalleres")
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Hej Tipsen
Hmmm den ændring havde jeg ikke set De er vel 3 år gamle og altid været installeret på samme nas. Kan godt se at der er lidt diskutioner og forvirring omkring det du nævner. Kan ikke lige selv finde hoved og hale i det faktisk https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=82&t=127328&start=60 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeps - har heller ikke overblik over hvad det bliver til... - men træls, hvis man ikke kan tage kameralicenser med sig på tværs af NAS'er - det var hvertfald en funktionalitet jeg selv havde regnet med at bruge.
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Jvf den nuværende politik kan man overføre én gang til en anden nas. Jeg vil dog mene det har en ganske negativ indvirkning på brugtprisen af licenser (hvilket vel er pointen).
|
|
![]() |
|
mserup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2017 Status: Offline Point: 1 |
Hej,
Er licenserne solgt? mvh Morten
|
|
![]() |
|
Hej Morten .
de er stadig til salg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |