|
5.1 -> 5.0 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dårlig stereo sub = dårlig surround sub, basta punktum
![]() |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Endelig noget vi er 100% enige om Thomas
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
@Kampus
Også i brugtpriser? Hvis I ikke vil rådgive i fattigmandsområdet, så lad som om jeg har penge, og kom med nogle konkrete subs der er afsindigt gode til musik, så jeg ved hvad jeg har at forholde mig til. |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Høj waf+Piano sort og audiofil kvallitet for 2k det bliver sku nok svært
![]() De billige subs er mere boomboxe og ikke pengene værd. Led efter en brugt Sunfire hrs 10 evt eller hvis du kan leve med sort ask så denne http://www.ebay.co.uk/itm/Subwoofer-home-Sunfire-SDS8230-da-8-20-cm-potenza-max-200-W-RMS-/361263766237?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item541cff9add havde en sds 12 og der får man meget sub for pengene
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
2-4k, så jeg har lige fordoblet budgettet, og jeg vil i øvrigt gerne købe brugt :-)
Man skal ikke lade sig forblænde af tommer, men er en 8" kraftig nok, tror du? Det er en nogenlunde stor stue. |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
sds er en dual 8
har haft en hrs 8 og en hrs 10 og begge kunne godt bruges i min 40 m2 stue hrs er en bedre sub men også noget dyrere |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Oho. Så jeg skal altså kigge efter Sunfire SDS 8/10 og HRS 8/10. Noget andet?
|
|
![]() |
|
Er Jakes M&K SB1250 noget ved musikken?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |