|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() Sendt: 24-Juni-2009 kl. 10:41 |
Jeg leder efter et 5.1 eller 2.1 system til få penge - Ca. 4000 kr. Jeg har foreløbigt fundet 3 som jeg syntes ser spændende ud. Det er naturligvis ikke HIFI, men det er OK til mit behov tror jeg. 1. Jamo A102 HCS12 Hjemmebiograf http://www.pricerunner.dk/pl/86-1103806/Hjemmebiograf/Jamo-A 102-HCS12-Sammenlign-Priser - 4000,- kr. 2. Onkyo HT-S5205 Hjemmebiograf - 3000,- kr. i tyskland eller evt dette, til sølle 2500,- med en mindre onkyo forstærker: 3. Onkyo HT-S3105 Hjemmebiograf http://www.pricerunner.dk/pl/86-1110013/Hjemmebiograf/Onkyo- HT-S3105-Sammenlign-Priser 4. BOSE 321 til 4000,- brugt (meget lidt) http://www.pricerunner.dk/pl/86-367644/Hjemmebiograf/Bose-3- 2-1-GS-II-Sammenlign-Priser Hvad spiller bedst, og er det overhovedet noget der er værd at investere i? ALLE ovenstående spiller vel bedre end Logitech z5500? Designet på Jamo'en og BOSE'n tiltaler mig umiddelbart mest.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Ingen af følgene mener jeg spiller meget bedre end Logitech Z-5500. JEg har ikke hørt Onkyo sættende, men BOSE er da nok den største omgang
![]() Af de sæt, ville jeg klart hoppe på Jamo, som leverer okay lyd. |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Kig lige på komplett.dk der kan du få et bedre sæt Jamo til hhv. 4k eller 5k afhængigt af hvad du vælger. Jeg kender kun Jamo og jeg er godt tilfreds med mit sæt
|
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Pioneer LX03 skulle give rigtig god lyd og opskalering af DVD. Her er en anmeldelse: http://alatest.dk/apps/reviews/20990548/-1/Home+Theater+Syst ems/Pioneer+5.1+DVD-Komplettsystem+LX03/?ref=http%3A%2F%2Fal atest.dk%2Fanmeldelser%2Fhjemmebiografer%2Fpioneer-5-1-dvd-k omplettsystem-lx03%2Fpo3-73952309%2C78%2F Pioneer ist mit der LX03 eine leistungsfähige Komplettanlage gelungen, die besonders mit ihrer ausgezeichneten Akustik für Furore sorgt. Man traut den kleinen Satelliten und dem kompakten Subwoofer kaum ein so klares, räumliches und kraftvolles Klangbild zu. Für Lokalitäten zwischen rund 12 und gut 25 Quadratmeter wird jederzeit genug Nachdruck und Punch geboten. Die Pegelfestigkeit ist für ein solches System als hervorragend zu bezeichnen. Dies gilt auch für den Tiefgang des Subwoofers. Die effektiv arbeitende DSP-Sektion und der überraschend gute Stereoklang sorgen für eine Ausnahmestellung der LX03. Das Bild bei der Vollbild 1.080p-Ausgabe von Filmmaterial ist von hoher Güte. Das De-Interlacing und das Upscaling auf die Full HD-Auflösung gelingen mit sehr guter Bewegungsstabilität und einer enormen Detailtreue. Farbwiedergabe, Schwarzdarstellung und Kontrastdynamik begeistern ebenfalls. Zu verbessern wäre das De-Interlacing von Videomaterial. Hier stört sichtbares Ruckeln die visuelle Harmonie. Sehr gut haben uns die elegante Optik aller Komponenten und die hochwertige Verarbeitung gefallen. Die iPod-Integration ist vorbildlich, da keine teure externe Dockingstation angeschafft werden muss. Trotzdem kann der iPod komplett über die LX03 gesteuert werden. Leistungsfähige, reichhaltig ausgestattete 5.1-Komplettlösung in exklusiver Optik
+ Kraftvoller, klarer und dynamischer Klang Mon ikke prisen kan pruttes ned til 4.000 kr.? http://www.pricerunner.dk/pl/86-1168636/Hjemmebiograf/Pionee r-LX03-Sammenlign-Priser Redigeret af Firebird - 24-Juni-2009 kl. 15:30 |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
BOSE sættes spiller faktisk ret godt syntes jeg. Ikke så dårligt som mange gør det til.
Jeg vil kigge på de to andre sæt I har forslået. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
![]() |
Hvis Z-5500 spiller så godt som ovenstående er det vel bare det jeg skal have. Jeg syntes bare det er herre grimt, men det kan være det er bedre IRL.
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Du har jo 14 dages fuld returret ved internetkøb. Jeg vil dog stadigt mene man er langt bedre tjent med en snurrerundt forstærker og højtalere dertil med eget valg. Dette er selvfølgelig også et dyrere valg. Men efter at have eget Z-5500, skal jeg aldrig tilbage til lign. lyd. :) |
|
![]() |
|
![]() |
Vel ikke hvis man tager det i brug? Er det ringe lyd eller?
Måske jeg skulle holde fast ved en brugt billig forstærker, 2 kompakt højtalere og en sub fra B&W på længere sigt. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
![]() |
Hvad skal der til, for at trække KEF 2005.2 eller .3?
Gerne en brugt billig.. Man kan vidst få KEF sættet fra tyskland til omkring 4000,-.. |
|
LG C1 65"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |